jongen op school

  • 15 December 2019
  • 2 reacties
  • 411 Bekeken

Badge +2

Hoihoi. Ik ben een meisje van 13 en ik zit in klas 2. Ik word nu al een tijdje lastig gevallen door een jongen een week geleden ging het echt te ver waardoor ik nu niet meer naar school wil.

 

even korte achtergrond info:

ik ken deze jongen nu drie jaar en hij zit bij me op school. Ik kende hem eerst via een vriendin en kwam later pas toevallig bij hem op school. 
 

hier het verhaal:

het begon toen hij me namen begon te noemen als ‘babe’ ‘schatjee’ etc. Ik werd hier al gek van dus besloot ik het gewoon te negeren. Maar met de tijd werd het steeds erger. Eerst sloeg hij zijn arm random om me heen, even later ging hij naast me zitten en legde hij zijn hand op mijn dij. Dit pikte ik natuurlijk niet dus sloeg ik zijn hand weg, de enige die dit zag gebeuren was zijn beste vriend, en die werd vervolgens ook boos op hem om deze reden.  
 

Sinds een paar weken dacht ik dat ik van hem af was omdat hij me met rust liet. Maar dat veranderde dus allemaal toen ik naar een gala op mijn school ging vorige week. Als ik op die dag niet had gedacht dat hij gesopt was was ik waarschijnlijk ook niet gegaan. Maar ik ging samen met mijn vriendin en de eerste die ik zag toen ik binnenkwam was hij. Ik kreeg al een raar voorgevoel en voelde me de hele avond super oncomfortabel. En dit bleek terecht te zijn. Hij stond tussen zijn vrienden maar keek steeds even een ogenblik naar mij, en toen mijn vriendin weg was gegaan kwam hij naar me toe. Ik zei zovan ‘kan je alsjeblieft weggaan’ omdat ik echt geen zin in gezeik had. Maar hij grijnsde gewoon en zei ‘hoezo dat nou weer’. Dus ik zei  ‘omdat ik geen zin in jou heb’ en op dat moment leek het wel alsof hij veranderde in een ander persoon. Hij ging van een vervelende fuckboy naar super chagrijnig. Ik wou weglopen en hij pakte me bij mijn rug en drukte me tegen hem aan. En als je zelf 1.60 bent kan je niet zomaar loskomen van een jongen die 1.75 is en 1 jaar ouder is. Dus hij drukt me zo tegen hem aan en begint met zijn handen in mijn billem te kneden en een paar mensen die zagen ons maar niet het feit dat ik aan het tegenstribbelen was. hij begon mijn nek te markeren alsof niemand er bij was en ik slaagde er uiteindelijk in om los te komen  maar iedereen keek naar ons. Nu elke keer als ik op school kom en ik zie hem moet ik wegduiken omdat ik niet wil dat hij me ziet en de hele onderbouw denkt nu dat hij en ik iets hebben.  
 

Ik voel me echt heel oncomfortabel en niemand geloofd dat hij dit tegen mijn wil deed, heeft iemand advies wat ik kan doen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey!

 

wat verschrikkelijk dat dit gebeurd is! Ik ben dan nu wel een brugpieper maar dit kan gewoon echt niet!

deze woensdag heb ik mijn allereerste kerstgala en heb daar super veel  zin in! Maar over die jongen, dat

kan gewoon echt niet! Weten jouw ouders dit? Als ze dit niet weten zeg het! Ga anders naar je mentor en vertel, 

je kan ook aangifte doen bij de politie voor aanranding waardoor hij zeker een taakstraf kan krijgen. Als hij zo door gaat en jij

niks doet kan dit erge gevolgen hebben.  Anders moet je hem gewoon een klap in zijn gezicht of ballen geven. Doe ik ook

altijd met lastige jongens en dan zijn ze meestal wel gelijk weg. Ik hoop dat 1 van deze tips werken! Laat je weten wat je gaat doen

tegen die stomme jongen?

 

heel veel sterkte nog! 💖 

 

Xxx juul20006

Reputatie 5
Badge +3

Precies wat al gezegd is melden bij een persoon op school.. is er geen vertrouwens persoon?

Reageer