Skip to main content
Vraag

jongen leren kennen in de buurt

• May 14, 2026
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi allemaal

de persoon die in mijn verhaal komt noemen we maar even Daan (niet zijn echte naam)

Ik wil wat kwijt 

ik was aan het sporten en iemand die ik niet kende wou vrienden zijn (ja hij was even groot als mij ja ik ben al groot voor mijn leeftijd) maar ja hij vroeg aan mij of ik telegram had ja ik heb wel telegram dus ik zei ja maar ik zij ook nog waarom maar hij antwoorden nee gewoon ik app je later nou toen ik thuis was kreeg ik een appje van Daan en begon allemaal te praten over kinks en toen ging hij verder over van ja leuk meschien moeten we samen afspreken en dan wat samen doen (niet op een leuke manier namelijk sexueele manier)

maar ik weet niet wat ik moet doen want ik heb met hem afgesproken en als ik niet op kom dagen komt hij mij opzoeken op school hij weet namelijk waar ik woon en ik ben heel bang

maar ja ik weet dat ik fout ben maar hij is 18 en ik ben 14 help wat moet ik doen

sorry voor spel fouten ik heb dislexie

Met Vriendelijke Groeten

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (Plaats geen persoonsgegevens)

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 14, 2026

je moet niks tegen je zin doen ook al wil je graag iets met jongens doen. maar hij is al 18 en zal dus een grotere piemel hebben dan jij hebt en als jij die grotere en dikkere piemel in je kont krijgt zal dat best pijn doen. en hij mag niet zijn piemel in jou steken omdat dat strafbaar is omdat hij oud is. zeg gewoon tegen hem dat je geen sex wil. bewaar je appjes als bewijs.