Vraag

Jongen in zwembad

  • 31 July 2020
  • 5 reacties
  • 3230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, 

Ik lag net aan t zwembad op de camping, en er zwemde daar een jongen rond de 11/12 jaar in zn onderbroek. Het was best een knappe jongen. Hij klom dus uit t zwembad en toen zag k zn penis zitten, ik werd daar erg geil van. Ook zie je heel goed zn billen. 

Word iemand anders hier ook opgewonden van? Zo ja vertel me meer.


5 reacties

ben je zelf een meisje of een jongen dat ligt er heel erg aan ik zelf een jongen dus boeit me weinig ik vind het wel raar dat hij in zijn ondergoed zwemt en niet gwn een zwembroek aan had

 

groetjes

ikantwoordgraag

@Ikantwoordgraag  ik een jongen, ja k vond t ook een beetje gek dat ie niet gewoon een zwembroek aan had. Maar wat boeit je niet?

Badge

Ik zwem vaak in mijn onderbroek omdat het fijn zit

En ik ben ook al een paar dagen op de camping had je mij misschien gezien ofzo?

Ik word er zelf ook opgewonden van als ik iemand zie zwemmen in zijn onderbroek net toen ik op kamp ging we gingen naar een meer maar je moest een zwembroek meenemen maar die was ik en een paar vrienden vergeten dus ging ik in mijn onderbroek het was een best strake maar hij zat lkkr maar toen ik uit het water ging keek iedereen mij aan

Enig reden waarom?

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb al heel veel jongens naakt zien zwemmen maar kan me heel goed inhouden. En ik kijk zeker altijd even naar hun voorkant en achterkant 

Nou haha

Ik niet echt 

Reageer