Jongen in de klas

  • 20 September 2018
  • 14 reacties
  • 583 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hey,

Ik ben 14 en ben bi (denk ik) ik zit in de 3e klas. Er zit iemand bij me in de klas die ik al 2 jaar ken (zat vorig jaar ook bij me in de klas). Ik ben niet echt z’n vriend maar we praten wel eens en hij is gwn heel aardig. Nou zag ik vandaag dat z’n “pakketje” (weer niet hoe ik het miet noemen) best groot is en je zag het helemaal door z’n broek en later die dsg had hij ook een stijve volgens mij (zo leek het) hij is heel knap. Ik durf ook niks te zeggen want ik denk dat die hetero is. Wat zouden jullie doen? Tips please...

14 reacties

Hey,
Ik zou eerst even goed voor jezelf nagaan of je verliefd bent of dat je hem gewoon aardig vindt als hele goede vriend. Wat je verteld lijkt in mijn ogen namelijk meer op vriendschap dan op verliefdheid. Als je wel verliefd op hem bent kun je misschien aan andere vrienden vragen of ze willen peilen of hij ook op jou is of dat hij hetero is.
Jonah
Je moet misschien idd eerst kijken of hij hetero of ook bi is
Reputatie 1
Badge
Ja ik zie hem gwn als vriend maar het viel me op en zou best wat willen uit proberen. Maar Mn vrienden weten niet dat ik denk dat ik bi ben

@jelmer9269
Hoe?
Door voorzichtig vragen te stellen ofzoiets xd ben daar niet echt goed in ?
Reputatie 1
Badge
Snap ik. Maar op app niet echt met hem ofzo maar praat gwn op school. Maar om dat in het echt te vragen is zo akward en heb ook niet echt een goede reden om hem te appen?
Ja snap ik?
Reputatie 1
Badge
Als ik een goede reden heb een keer om een gesprek te starten zal ik met hem praten
Badge +3
Hey,

Ik ben 14 en ben bi (denk ik) ik zit in de 3e klas. Er zit iemand bij me in de klas die ik al 2 jaar ken (zat vorig jaar ook bij me in de klas). Ik ben niet echt z’n vriend maar we praten wel eens en hij is gwn heel aardig. Nou zag ik vandaag dat z’n “pakketje” (weer niet hoe ik het miet noemen) best groot is en je zag het helemaal door z’n broek en later die dsg had hij ook een stijve volgens mij (zo leek het) hij is heel knap. Ik durf ook niks te zeggen want ik denk dat die hetero is. Wat zouden jullie doen? Tips please...


misschien kan je een x bij hem gaan slapen (of hij bij jou) dan als het wat later is rond 9/10 uur ofzo kan je misschien vragen: zullen we truth or dare doen? miss kunnen jullie een onderling wedstrijdje doen met gamen ofzo? en wie die verliest moet antwoorden op een vraag of iets doen wat de ander mag beslissen. Je kan ookeen truth or dare app downloaden, maar soms gaan die best ver.
Maar dan gwn meerdere potjes fifa of fortnite ofzo doen (ik weet niet welke games je hebt) en dan gwn na elk potje moet de verliezer dus een vraag beantwoorden of iets doen.
een tip: start eerst gwn 2tot4/5 potjes met normale vragen en ga steeds wat verder.

Zo heb ik begin dit jaar ook een leuke nacht gehad, hij was gwn hetero en ik bi en hebben ook (bijna) alles gedaan haha

Succes!!!

groetjes,
F1 fan

Reageer