jongen aftrekken, kut?

  • 11 June 2015
  • 7 reacties
  • 2131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi. ik heb een keer voor de grap met een andere jongen geêxpeeimenteerd, en hij zat aan mijn penis terwijl ik mijn onderbroej nog aan had. ik kwam klaar maar dit was helemaal niet de bedoeling. het was een grapje. ik voel me nu heel ga, maar ik weet zeker dat ik hetero ben. aub help

ik had het er ooit met mijn moeder over en beloofd dat ik niet vaker zou experimenteren, en nu gebeurde het toch. ik voel me zo slecht... help

7 reacties

Hallo TunaVis,

Enige wat ik denk ik kan zeggen is probeer van te voren te bedenken of je er later spijt van zult krijgen

Groetjes,
MeesterLabello
nu voel ik me eigenlijk nog slechter
het is heel normaal dat je experimenteert met vrienden, zo gaat het leven nou eenmaal. nieuwschierigheid is heel erg aanwezig in de puberteit.
het is niet erg hoor dat je bent klaar gekomen. Ook hoef je niet direct gay te zijn. Als jij je aftrekt komk je immers ook klaar en dan is er ook geen meisje aanwezig. Klaar komen heeft puur te maken met de zenuw prikkels die naar je hersenen worden gestuurd. Dus als de eikel schacht of ballen goed gestimuleerd worden kan je zelfs door een gras sprietje klaar komen.
Luister jongen, dit soort dingen gebeuren in de puberteit. Als je moeder je dat kwalijk neemt, is dat een beetje kinderachtig maar wel begrijpelijk uit pedagogisch opzicht - want jij voelt je er vervelend door en dat is niet leuk voor een moeder. Goed dat je er met haar over durft te praten trouwens. MeesterLabello heeft wel gelijk. Als je het niet wilt, doe het dan niet. En als je het wel doet en achteraf wroeging voelt, bedenk dan dat het volkomen normaal is om nieuwsgierig te zijn. Het komt goed. Just keep thinking ;)

X
alfa77
het maakt niet uit dat het gebeurde het is je eerste keer dat zal denk ik wel bij iedereen gebeuren 🙂
Badge

geen probleem is totaal hetero niet bang zijn 

Reageer