Vraag

jongen 15 wil graag seks en ben maagd

  • 20 July 2019
  • 1 reactie
  • 283 Bekeken

Badge
hallo ik ben stefan(niet mijn echte naam) ik ben 15 en zou graag seks willen hebben en ben nog steeds maagd
en is het vreemd om meisjes met een kleine kont mooi te vinden omdat mijn vrienden altijd grote borsten en kont leuk vinden dus is dit normaal want ik vind een kleine/smalle kont meer aantrekkelijker dan een grote .......

1 reactie

Hey Stefan

Je verlangt naar seks, en bent nog maagd. Ook merk je dat je vrienden een ander lichaamstype verkiezen dan jij.

Dat je naar seks verlangt, is normaal. Dat je nog maagd bent, is ook normaal, en niets om je zorgen over te maken. Wie weet ontmoet je vroeg of laat iemand waar je beetje bij beetje intiemer mee wordt. Moest je je verlangen naar seks graag sneller bevredigd zien, zou je kunnen nadenken of 'friends with benefits' een concept is waar je je goed bij voelt.

Dat jij de voorkeur geeft aan een slanker lichaamstype, is helemaal niet vreemd. Iedereen vindt wat anders aantrekkelijk. Het is helemaal geen vereiste om je aangetrokken te voelen tot een lichaam met sterkere rondingen.

Groetjes
Kenshin

Reageer