Skip to main content

Hyyy Boys,

ik maak dus zelf best vaak van oude boxers jockstraps en word dan heel geil enz, maar wil ook een keer een echte kopen maar weet niet waar je da kan doen? Weet iemand dit. Zijn er meer mensen die dit maken? Ik doe ze eigenlijk alleen thuis aan niet op school! 

ben een jongen van 14 btw 

groetjesss

Bro ik heb hier niet eens aan gedacht echt geniaal

Ik heb hier ook nog nooit aangedacht, ga het een keer maken.

Ik heb daarintegen wel een keer in een onderbroek waar al een gat inzat een groter gat gemaakt zodat ik bij mn kontgat kan en me zelf kan vingeren en een gat gemaakt aan de vookant waar precies mijn ballen en lul door kunnen. Dat is ook echt lekker.

Via internet 

Maar heb hier ook nooit aan gedacht thx maat👍

Heyy 

mik ben hier ook echt al lang over na aan het denken maar ik kan jullie miss helpen en tips geven. Deze eerste vraag zegt wel eens iets gemaakt te hebben en ik ga jullie uitleggen hoe ik het heb gedaan. De eerste keer heb ik een oude boxer gepakt en daar alles uitgeknipt behalve het voorste gedeelte waar je lul en je ballen inkomen en die achterste twee bandjes die een JS (jockstrap) uniek maken. Dit leek er maar een klein beetje op aangezien een de bandjes achter bij een JS van het zelfde elastiek zijn gemaakt als de bovenste rand van een boxer (het gedeelte waar meestal het merk op staat) Deze bandjes zorgen ervoor dat je billen ook wat stevigheid krijgen. De tweede keer dat ik een JS heb proberen te maken ging het al een stuk beter en is die ook beter gelukt. 

uitleg: 

Ik ben begonnen met twee boxer(breefs) van Bjorn Borg die ik nog had liggen en die helemaal uitgerekt waren. Deze heb ik als basis gebruikt om uiteindelijk een JS te maken. Ik ben begonnen met de elastiek rand van eentje helemaal los te knippen van de stof en de rand dan een keer door midden te knippen (dat je ene lang stuk krijgt). Bij de andere boxer heb ik alle stof van de rand geknipt behalve het voorste gedeelte waar je lul en ballen inkomen. 
de stappen hierna zijn makkelijker te volgen via het filmpje dat ik ook heb gebruikt 

LET OP!

je moet hier wel een beetje voor kunnen naaien anders lukt het niet (het hoest niet perfect te zijn want dit was voor mij ook mijn eerste keer naaien en mij is het ook gelukt. 

Dit is het filmpje wat ik als uitleg heb gebruikt.  

TIP! 
als je maat XS/S heb kan je de afmetingen gerust wat krapper pakken want ander is die wat te groot  

​​​​​​​ Dit komt natuurlijk natuurlijk veel meer in de buurt van een echte JS. Zeker als je als basis merk ondergoed gebruikt lijkt het net echt. Ik was heel blij dat ik eerst een eigen versie heb gemaakt zonder meteen veel geld uit te geven aan een heel setje want hierdoor ben ik er achtergekomen dat ik nog geen JS wil en ik zelf daar nog niet helemaal klaar voor ben ondanks ze echt super lekker zaten. 

ik hoop dat ik iemand heer heel erg mee help en heel veel succes met het maken van je eigen en hopelijk helpt het jou om de keuze te maken om een echt setje te kopen of het bij een eigen versie te laten 

P.S. Ik ben een jongen van 17 en ben als ruim 2 jaar uit de kast als homo. Dit wil zeer zeker niet zeggen dat JS voor homo’s is, sterker nog, vroeger werden JS heel veel gedragen door (hetro) mannen in de sport en had bijna iedere sporter wel een setje. Nu is het ook nog volkomen normaal om als hetero jongen jocksstraps te dragen.draag wat je fijn vind en probeert alles een keer want je leeft ook maar een keer. 

groetjes N.

Reageer