Vraag

jezelf vingeren jongen

  • 15 September 2021
  • 9 reacties
  • 2884 Bekeken

Badge

Ik vroeg me af of er jongens zijn die anaal vingeren. Ik heb weleens eens gelezen dat jongens dat doen. Ik ben benieuwd of het lekker is en hoe het moet.

 


9 reacties

Badge

Ja ik heb dat gedaan, ik doe dat met vaseline en dan met 1 vinger er in alleen is het wel beetje enorm vies met stront en ik zoek nog een betere manier om dit te doen maar nog niet ontdekt dus als iemand tips heeft

  hey, ik doe het ook maar vinger vind ik iets te dun, en dan kan ik er ook niet helemaal bij. Komkommers hebben daarentegen soms perfece vorm van een lul, en dan gebruik ik die.

 

Om terug te komen op @Aap2  vraag: dat is idd niet heel lekker ofzo, mqar ik ga altijd gwn eerst naar de wc, of haal ht eruit met mn vinger.

 

Oja, ik ben 16

Badge

 

 

HOE GEBRUIK JE EEN KOMKOMMERR IN JE ANUS

Badge

Hey hoi

Ik heb dat al wel paar keer gedaan, in de douche. Dan is dat nat en kan je makkelijker erin.
Maar vind het zelf niet echt fijn dus doe t nooit meer, iedereen is anders :stuck_out_tongue_winking_eye: .
tip: kijk deze video, heeft goeie informatie en is duidelijk.

 

nee gatfur

 

Ja, tis heel simpel, je steekt je vinger in je gat, vooral bij de rand is een plekje wat wel fijn is. Ik ben nooit heel ver gegaan, hoef ik ook niet. Maar t helpt soms wel om klaar te komen.

t lijkt mij inderdaad wel goor als er stront zit, maar gwn ervoor zorgen dat je dat niet hebt ofzo

Reputatie 2
Badge +2

ik doe het af en toe, meestal onder de douche dat vind ik het handigste. Eerst gewoon tijdens het aftrekken een beetje rond je anus masseren en dan voorzichtig een vinger erin stoppen, en als je wilt kan je er dan een tweede of derde in stoppen. Ik buig mijn vingers dan richting mijn lul en kom zo op mijn prostaat (p-spot), deze ga ik dan lekker masseren en hierdoor kom ik dan meestal heftiger klaar dan normaal.

Eigenlijk zoals het filmpje hierboven goed uitlegt!

Ja dat doe ik wel eens. Je moet je niet gaan bedenken als jongen zijnde dat wanneer je dit doet dit raar of gay is. Anaal vingeren is gewoon een optie om het trekken wat spannender en aantrekkelijker te maken. De spanning die zit hem namelijk in het willen experimenteren het dieper willen gaan en steeds groter willen gaan. Ook zit er in de reet Van een man en heel lekker gevoelig plekje maar de uitdaging is dan om deze naar meerdere keren te vinden. Als je het interessant vindt meer wilt weten dan moet je het maar zeggen. Ben 16

Badge

het is heerlijk

Reageer