Vraag

jezelf pijpen jongens

  • 26 October 2021
  • 1 reactie
  • 762 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

ik zou graag mezelf willen pijpen want da ziet er heel geil uit en zelf heb ik niemand waar ik da mee kan doen dus ik probeer da ma da lukt nooit dus hoe moe ik da doen?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Ik kan het.... (soms). Als ik de hele dag heb bewogen en mijn spieren zijn lekker los dan kan ik er makkelijk bij. Als ik de hele dag niks doe dan kan ik miss net het topje likken. Ik heb 19 cm stijf dus heb al best wel een grote daarnaast kan ik ook wel best lenig zijn dus ja... ik heb veel gelezen over dat je gwn elke dag een beetje moet stretchen de kant op waar je wil heengaan en als je het dan haalt heb ik nog een tip > ga op je bed liggen en zorg dat je hoofd op het matras ligt. Dan doe je je benen richting je nek en zet je ze eig tegen de muur aan. Daarna loop je met je benen richting je hoofd zodat je eig jezelf opvouwd hierdoor kom je er makkelijker bij.

Oh ja en als je het echt ni kan kun je beter accepteren dat je het ni kan anders ga je jezelf pijn doen en dat moet natuurlijk ook ni de bedoeling zijn! Good luck

Reageer