Jezelf niet kunnen beheersen.

  • 19 March 2019
  • 4 reacties
  • 421 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goedendag, mijn tante werkt op ons bedrijf thuis en ik heb altijd de dwang om in haar borsten te knijpen. Dus vandaag stond ik samen met haar aftewassen en toen ze niet keek ging ik achter haar staan en greep ik haar borsten en voelde eraan. Ze schrok er enorm van en ik zelf ook want ik kon mezelf niet meer beheersen als ik er eenmaal mee bezig ben en dit heb ik best vaak het is net of ik dan geen controle meer heb!? Heeft iemand dit zelf ook meegemaakt heeft of weet iemand wat ik er mee moet doen? alvast bedankt!

Gr Dennis

4 reacties

Hey, een jongen van 16,

Ik ben niet afgestudeerd in seks, maar ik heb iets wat je misschien kunt helpen. Je kunt bijvoorbeeld plaatjes zoeken op Google van mooie vrouwen en dan proberen om je normaal te gedragen.

Groet,
Geen_Naam

Bericht aangepast door De Kindertelefoon
Gedachtes over iets is heel normaal, maar hou het bij dit soort situaties ook gewoon op een fantasie. Als je tante het niet fijn vond kan dit leiden tot een slechtere band met je tante.

Zelf heb ik dit nooit meegemaakt maar dat heeft met mijn privesituatie te maken.
Eigenlijk kan je er niks meer aan doen. Je kan hooguit je excuses geven aan je tante over de situatie.
Hoi

Soms heb je het gevoel dat je jezelf niet kan controleren. Ik kan me voorstellen dat dat nu en dan tot ongemakkelijke situaties kan leiden. Heeft je tante er nog wat van gezegd?

Het lijkt me goed om je bij je tante te excuseren. Ze was erg geschrokken, en zal zich vast beter voelen bij de gedachte dat jij ingezien hebt dat haar zo intiem aanraken niet gebruikelijk was.

Dat je jezelf niet kan controleren en hierdoor anderen weleens laat schrikken, lijkt me een teken dat er iets aan gedaan moet worden. Het lijkt me nuttig dat je deze sterke gevoelens met iemand bespreekt. Is er een familielid of vriend(in) waar je je vertrouwd bij voelt?

Als je deze sterke verlangens op voelt komen, zou het kunnen helpen om de ruimte te verlaten. Je trekt je even terug om tot rust te komen, keert terug wanneer je voelt dat je je zelfcontrole herwonnen hebt.

Groetjes
Kenshin
Ja dankjewel goeie tips ik zal het er zeker met iemand over hebben!!!

Reageer