Vraag

Jeuk aan plasser

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Na dat ik voor het eerst klaar kwam met sperma had ik heel heftige jeuk in mij mij plasser . Waardoor ik meteen weer zin had om weer af te trekken .

Hebben nog jongens het jeuk gevoel in hun plasser gehad na hun eerste keer met dat ze sperma spoten ?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, misschien heb je nadat je klaargekomen bent gelijk geplast, dat doet bij mij ook altijd veel pijn. Wacht er dan even een kwartiertje mee. Zelf kan ik me niet herinneren dat ik een jeuk had waardoor ik nog een keer zin had om af te trekken.

Zelf ben ik geen jongen. Maar misschien kan het komen dat je een gevoel als jeuk ervaart van opwinding of spanning. Dat je dat voelt als jeuk rond je plasser. Dat dacht ik omdat je aangeeft dat je daarna meteen weer zin had om af te trekken.

Reputatie 1
Badge

Deze jeuk is niet raar, ik doe altijd mijn penis goed schoonmaken en gelijk naar de wc gaan. Mijn gedachten zijn dat dit komt door de decompositie van de spermacellen buiten je lichaam(spermacellen gaan erg snel dood buiten het lichaam) hierbij komt zuur vrij dat prikkelt of jeukt op het gevoelige vlies van de eikel. Dit kan compleet fout zijn XD.

 

Inieder geval, ik doe vaak goed schoonmaken en erg snel daarna naar de wc gaan.

Reageer