Vraag

je eigen seksspeeltje maken jongens

  • 17 January 2021
  • 4 reacties
  • 548 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 15 jaar 

ik ruk best wel vaak maar wil graag een seks speeltje ik wil het niet kopen want dan komen mijn ouders er achter dus dacht ik ik maar er zelf een ik weet alleen niet hoe 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

ik ben een meisje, maar wat veel jongens doen is een knuffel open snijden en dan je knuffel neuken.

 

Reputatie 5
Badge +6

ik ben een meisje, maar wat veel jongens doen is een knuffel open snijden en dan je knuffel neuken.

 

Ik heb heel veel gehoord, maar nog nooit dat iemand een knuffel neukt, meiden doen juist hun vagina ertegen aan…

-flopflop13 

Badge

ik ben een meisje, maar wat veel jongens doen is een knuffel open snijden en dan je knuffel neuken.

 

Ik heb heel veel gehoord, maar nog nooit dat iemand een knuffel neukt, meiden doen juist hun vagina ertegen aan…

-flopflop13 

Heb wel gezien dat ze zo'n fleshlight erin doen :joy:

Badge

Hey, hier ook iemand van 15 die het zelfde probleem had. Oke dus wat je doet ik je pak een lege pringels bus en eer doe je een sponge aan de onderkant, daarna pak je weer 2 (grote) sponge en doe je daan eer rubberen handschoen tussen die sandwich doe je in de bus met opening handschoen naar boven. Daarna vou je de opening van de handschoen om de rand van de pringels bus. Maak ergens onder in het karton van de bus een gaatje zodat hij niet vacuüm zuigt. Gebruik iets van gleimiddel/vasseline en klaar ben je

Reageer