Skip to main content

jaloers vriendje van vriendin

• April 28, 2026
  • 4 reacties
  • 852 Bekeken

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3

Hey

We hebben gisteren leuk koningsdag gevierd met mijn lieve vriendinnen  bij ons en we hebben sins een paar weken komt er nieuw meisje bij ons groep via de voetbal super lieve meisje maar haar vriendje is best wel jaloers dat is wat minder leuk maar we  zaten gezellig mijn broer was met zijn vrienden en paar vriendjes van ons waren maar kort we hadden best wel leuk outfit we hadden het zelf besteld iereen  haar vriendje kwam langs en trekt haar rokje uit ze moest van hem een lange broek dragen en was woest ook dat ze string aan had en dat topje ook was ook te naäkt volgens hem en  toen begon hij van slet hoer ook tegen mij ik heb  tegen gezegd dat weg moest en dat hij grote mond dicht moest houden mijn broer en zijn vrienden hebben hem opgepakt en weg gebracht zij was best over stuur en zij jij blijf hier je blijft ook hier slapen jij gaat niet naar die gek toe. Ik wil voor haar zijn
Iemand tips hoe ik haar kan helpen 

4 reacties

witwolkje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2026

Hiii wat een stomme situatie dit. Ik zou denk ik gwn met haar praten en vragen of en hoe je kan helpen. Als ze zegt dat je niks kan doen zou ik er denk ik gewoon voor haar zijn en haar steunen. Ook zou ik haar denk ik aanraden het uit te maken met hem, want hij klinkt eerlijk gezegd best toxic😬. Heel veel succes en sterkte nog☺️

liefs❤️

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • April 29, 2026

Is zekker een lastig situatie 😘

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 8, 2026

Hey mijn vriendin heeft het uit gemaakt met hem maar hij nu zo boos dat haar iets aan wil doen en mij ook 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 9, 2026

@Merel12345 

Ik denk dat je t best je ouders of een vriend kan waarschuwen die je hiermee kunt helpen