Vraag

j12 en seks

  • 17 June 2021
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Badge

hey ik ben een jongen en ik wil echt best wel graag seks maar ik ben pas 12 jaar dat ia misschien een beetje jong. ik kreeg mijn puberteit al best snel en kreeg ook al best snel de baard in de keel maar nu wil ook een keer seks. de vraag is he kan ik van deze verslaving/gedachtes afkomen? ik trek mezelf ook wel vaak af. hoe kan ik van die verslavingen afkomen?


2 reacties

Badge

Nah ja ik zou als ik jou was niet proberen te stoppen met aftrekken het is helemaal niet gek dat je dat doet namelijk en ik begrijp dat je seks wil maar je hebt niet veel meer keuze dan dat je wacht op een meid die dat ook wil hebben veel last van maar ja je doet er niet veel aan (de gedachte is niet erg)

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

 

Best wel graag sex willen is normaal. Dit hoort gewoon bij de pubertijd. Het aftrekken is ook gewoon normaal. Ik denk toch dat je alleen nog eventjes zult moeten wachten op de juiste persoon om dit mee te doen. Zolang je diegene niet forceert en diegene wilt het ook, dan is het prima.

Het aftrekken is gewoon normaal. Ik denk dat er wel wat meer kinderen zijn die dat ook doen.

 

Groetjes!

PersoonMens

Reageer