Skip to main content
Vraag

Is t normaal dat ik graag naakt wil zijn terwijl mensen me kunnen zien?

• February 1, 2025
  • 3 reacties
  • 588 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben 15 en een jongen en je ziet de titel dat dus 

ik kleed soms expres vaak om of sta voor me raam af te trekken stiekem niet echt opvallend als er mensen langs lopen. M’n kamer zit op de beneden grond en m’n raam is van grond tot plafond en de stoep is gelijk tegen t raam dus eigenlijk alsof er mensen in een deur gat staan en als de gordijnen open zijn kan je me zien liggen in bed en daar masturbeer ik of lig ik expres naakt.Ik word er echt geil van maar een vriend van mij vind t niet gek en dan doen we soms expres dingen ook voor t raam maar ik zag meer mensen die iets hier over hebben gezien hier en daar zeggen mensen dat t raar is maar ik ben nu echt helemaal in de war en bezorgd en toch spijt misschien IEMAND HELP ME  ik lig nu letterlijk tot 3 uur wakker dit te bedenken

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 1, 2025

Misschien niet raar maar wel verboden, dat heet exhibitionisme.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 1, 2025

Oh dat wist ik niet 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 2, 2025

Als je graag naakt bent waar andere mensen jouw zien, probeer dan eens om een samen met een vriend naar het zwembad toe te gaan waar speciale uren zijn waar je naakt kan zwemmen, misschien lucht dat je meer op dan naakt op je kamer te zitten waar vreemde mensen je kunnen betrappen op iets waar ze totaal niet op wachten.  Misschien kom je andere mensen tegen die lid zijn van FNF en kan je daar je ei kwijt om bloot te zijn met andere soortgenoten.