Beantwoord

is seks vies?

  • 13 September 2019
  • 6 reacties
  • 1771 Bekeken

Badge
Hoi, een jongen van 13 hier. Hey ik heb een vraagje is het raar als ik seks vies vind op deze leeftijd? Andere jongens van mijn leeftijd vinden het wel leuk geloof ik maar mij lijkt het vies om te doen. Is dit raar of herkenbaar?
icon

Beste antwoord door LegoFan 13 September 2019, 17:47

Bekijk origineel

6 reacties

@LegoFan
Vraagje.. wat vind jij persoonlijk vies.. Het lichaam of de geslachtsgemeenschap of het vrijen of de geslachtsdelen.. 🤔
Badge
Geslachtsgemeenschap/vrijen vooral, ook met elkaars geslachtsdelen bezig zijn lijkt me erg vies
@LegoFan
.. Reactie verwijderd - in strijd met forumregel 4.
Er is niks lekkerder dan met elkaar bloot te spelen. 🤣😂🍌
Badge
tja dat vind ik niet
Badge +1
Het is vies als je een kind bent maar eens ouder went het en ga je van het ander geslacht genieten.

Ik zelf vind sex leuk en ben een trans meisje


Deel reactie verwijderd door De Kindertelefoon, in strijd met forumregel 9.
Hoihoi,

De seks is echt niet vies. Maar toch vind ik het mooi dat er nog mensen zijn die zo jong nog dit denken.
Blijf er ver vandaan zou ik zeggen en ga pas beginnen als je er klaar voor bent. En dan ook niet zomaar!
Ik ben 16 nog nooit met een jongen naar bed geweest (ik heb wel een vriend) maar wij hebben er stand en paal op gezet dat we dat voor ma het huwelijk doen. We hebben hierover een heel mooi gesprek gehad en zijn ervan overtuigd dat we elkaar nog beter moeten ontdekken voordat we het bed 'ingaan' zoals jullie dat noemen.

Ga zeker op jouw leeftijd er niet in mee omdat iedereen het doet. Blijf er vandaan als het je niet aantrekt! En al trekt het je aan, je bent veel en veelte jong

Reageer