Skip to main content
Vraag

Is seks heel vies?

• September 14, 2025
  • 14 reacties
  • 644 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

of niet? 

14 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 14, 2025

Nee maar ligt er aan met wie je het doet .

Maar doe het alleen als jullie beide er klaar voor zijn 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 14, 2025

Dat hangt ervan af.

Vroeger dacht ik dat het super vies was, en waarom iemand het zou doen begreep ik niet.

Nu niet meer. Ik zit in de puberteit, weet er meer van, ik vind het niet meer zo vies.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 14, 2025

Ja: vies en onhygiënisch - en dat maakt het net zo bijzonder als je he doet met een leuk iemand.  Anders is het natuurlijk alleen maar goor.

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 26, 2025

ik denk het niet.

anders doen zoveel mensen het niet, als het alleen maar vies was 🙈

• September 27, 2025

@Waterblad  nee tenzij de ander zich niet goed verzorgd 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

Maar het idee dat je aan het plassleetje van een meisje komt lijk me heel vies Maar ook dat je als meisjes de piemel in je binnen laat lijk me vies En de jongen die zijn kwakje in haar achter laat Moet wel heel vies zijn 

Waarom zouden de verpleging anders handschoenen aan hebben, bij het wassen van mijn plassertje En dan er na hun handen wassen ?

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 27, 2025

Hoi, als je allebei even doucht voor de tijd ( kun je ook heerlijk onderdeel van het plezier laten zijn) is het niet vies. In een fijne goede relatie en als je elkaar vertrouwt vind je het niet vies maar fijn. En laat allebei alle ruimte voor de ander.

Groetjes liefs, Tartan X 

• September 27, 2025

*Onnodige quote verwijdert door de Kindertelefoon*

@MaanMannetje  als die mensen op dat moment heel geil/opgewonden zijn denk je daar niet over na. En de verpleging die jou wassen moeten dat doen ook omdat ze dat bij meer mensen moeten doen. Ik denk ook dat je ouders je misschien wel eens wassen, hebben die ook handschoenen aan? Gewoon een vraagje niet onbeleefd bedoeld 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

@Aubien  Ik begrijp je daar in Mijn mama heeft ook geen robot om mensen in een bad bed te zetten of te leggen 

• September 28, 2025

@MaanMannetje  ik begrijp je ook hoor en dat het lastig is als je in een rolstoel zit maar hoe doen je ouders dat dan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

Ben alleen met mijn mama En de buurvrouw of oma komen helpen Ik ben het ongeluk met de pony nog niet erg gegroeid En mijn gewicht blijft ook ongeveer  het zelfde gebleven 

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • September 28, 2025

Hoi, 

Letten jullie erop dat jullie niet teveel off-topic gaan, maar bij het onderwerp van het topic blijven? 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 28, 2025

Hey,

Nee seks is niet vies. Er zijn vormen van seks die mensen wel vies vinden, maar het "Traditionele" seks is helemaal niet vies, zolang je lichaam maar schoon is. Desnoods kun je eventjes douchen en het er een onderdeel van maken wat ​@Tartan15 zei.

Seks is iets prachtigs, een teken dat je elkaar vertrouwt op je kwetsbaars, en enorm veel van elkaar houd.

Kortom: Nee, seks is niet vies, zolang je jezelf maar schoon houd!

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

of niet? 

nee heerlijk en gezond als het van twee kanten komt doe wel wat je lekker vind doe geen dingen die je niet wil !!