Skip to main content
Vraag

is mijn zus geil?

• January 3, 2026
  • 6 reacties
  • 1297 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii

Jongen 14 jaar hier.

Neem alsjeblieft je tijd om dit te lezen en help me alsjeblieft.

Oke, ik heb dus allemaal half broers en zussen omdat we allemaal een donor vader hebben. Ik zie hun niet heel vaak maar als we elkaar zien is het heel gezellig.

Ik heb een zus waarmee ik heel goed mee ben (zij is 15) en afgelopen week zag ik haar weer. We hadden bij onze donor vader afgesproken met 1 andere zus en 3 andere broers. (In totaal dus 2 zussen 4 broers met mij meegeteld)

De vorige keer dat we elkaar zagen merkte ik al dat ze zich anders gedraagte, ze gaf me bijv meer knuffels wat ze daarvoor überhaupt nooit deed en ze lachte veel meer om mn grapjes. 

Afgelopen week was dit ook zo. Ook bijv toen we op in de auto zaten zei ze opeens van wil je mn armbandjes en ringen eens om en ging ze me helpen met haar armbandjes om doen en raakte ze me onnodig veel aan. Later die avond gingen we een film kijken en we zaten met zn vieren op de bank dus het was redelijk krap en we moesten een beetje tegen elkaar zitten. 

Normaal gaat mijn zus dan altijd tegen mn andere zus aan liggen maar nu ging ze helemaal tegen mij aan liggen. Uiteindelijk lag ze met haar been op me en haar hoofd op mn schouder. 

Toen ik die avond weer naar huis ging gaf ze me 3 knuffels en hield ze me heel stevig vast voor redelijk lang. 

Dit allemaal valt me nu zo op omdat we eerst amper elkaar een boks durfde te geven. 

Wat zou ik nu doen? Vind ze me Miss leuk? Want we voelen niet echt als broer en zus maar meer als vrienden.

Bedankt voor het lezen en het helpen! 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 4, 2026

Zou best kunnen maar ik zou als ik jou was gwn kijken wat er volgende keer gaat gebeuren, kijken of er meer gaat plaatsvinden en anders misschien vragen wat ze voelt en dus met haar in gesprek gaat

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 4, 2026

ik persoonlijk had in deze situatie een keer met haar alleen afgesproken en gekeken hoe dat zou gaan, misschien kan je er zo achter komen waarom ze zo doet

Forum|alt.badge.img+1

Je zou een keer samen kunnen afspreken en dan kijken wat er gebeurd

• Net nieuw
  • January 5, 2026

Nee , dit is niet normaal. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

ik persoonlijk had in deze situatie een keer met haar alleen afgesproken en gekeken hoe dat zou gaan, misschien kan je er zo achter komen waarom ze zo doet

Hoe liep het bij jou af

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Nouja, ik zou het aankijken. Een persoon is niet meteen geil als hij/zij zo doet, maar dit kan zeker wel een crush zijn. Probeer te doen alsof je het niet doorhebt, en als het te erg wordt ga een gesprek aan.

Veel suc6, Glory