Vraag

is mijn vajajay normaal?

  • 25 August 2019
  • 7 reacties
  • 362 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, zoals de titel zegt ben ik onzeker over mn vajajay (M’n vrouwelijk geslachtsdeel). Net boven de vagina voel ik een bult, het lijkt wel een uitstulpsel (het doet geen pijn) het lijkt gewoon deel van de vagina maar ik hoor er nooit iemand over praten, en als ik naar plaatjes op internet kijk weet ik niet of het er wel of jiet ziet. Het zit volgens mij aan de plasbuis. Kan iemand mij helpen?

7 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Ik zou gwn naar huisarts gaan
Misschien is het je clitoris!!
Misschien is het je clitoris!!
Nee, die zit bovenaan

Misschien is het je clitoris!!Nee, die zit bovenaan

Oow oke dan weet ik het ook niet.😕
Misschien is het wel heel normaal en heeft iedereen het.
Hi!
gewoon even langs de huisarts. die kan meteen zien wat het is en je doorverwijzen als het iets is waar hij/zij geen raad mee weet. Het is misschien ongemakkelijk maar het duurt niet lang. Praat er gwn even over met je moeder en maak een afspraak. Maak je niet te ongerust of zenuwachtig voor de afspraak. het helpt vast en dan hoef je je geen zorgen meer te maken
Ja, wil ook een afspraak maken, maar misschien wist iemand anders het al. Had gekund dat het iets was wat iedereen heeft. Maar aangezien ik niet weet hoe het bij iedereen er uitziet vraag ik het even voordat ik voor niks naar de huisarts moet

Reageer