is mijn penis te klein?

  • 18 May 2016
  • 9 reacties
  • 2628 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn lul is 14-15 cm lang en 3 cm breed... is mij penis te klein / dun ?

9 reacties

Hoe oud ben je?
Hier is een linkje naar een artikel “Hoe groot is een ‘normale’ penis?”, zie http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=15407

Gemiddelde lengte en dikte penis volgens leeftijd
Leeftijd Lengte (in cm) Omtrek (in cm)
12 7-10,4 7,6
13 8,7-13,6 9,9
14 9,8 -14,6 10,1
15 11,8 - 15,3 10,6
16 12,5 - 15,7 11,0
17 13,5 - 15,9 11,3
18 13,7 - 16 11,7

Sorry het lukt me niet om die kolommen goed onder elkaar te krijgen. De eerste getallen met het streepje ertussen zegt iets over de lengte, het achterste getal iets over de omtrek.

Met ‘normale’ wordt hier bedoeld een ‘gemiddelde’ penis. Dus eigenlijk wordt er niet gesproken over ‘normaal’ of ‘abnormaal’. Sommige jongens zitten er iets onder of krijgen het op een latere leeftijd, andere jongens er iets boven of krijgen het op jongere leeftijd.

Kijk ook op sexwoordenboek voor info, zie https://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=229811.msg9888899#msg9888899
Hoe oud ben je?

16
De gemiddelde penis over de hele wereld is 14 cm. In Nederland is dat gemiddelde iets hoger namelijk 15. Je zou kunnen zeggen dat je iets onder het gemiddelde ligt. Maar dat maakt helemaal niets uit, alsof een vrouw voor de seks een meetlint erbij gaat pakken.
Zoals de antwoorden hier boven, sorry dat ik laat reageer 😞
Ik ben 16 en mijn piemel (gelijk vanaf mijn buik gemeten) 17cm, ik weet niet of dat klein is maar het boeit me nie echt, ben er wel tevreden mee
mijnen is 18 cm maar 14 a 15 is ook normaal iedereen is anders ik ben 14 jaar maar ik weet niet wat groot of klein is maar 15 cmis wel genoeg hoor

Hallo ik ben William en ik ben 17 jaar, Ik heb nog nooit sex gehad en merk dat ik de laatste ander half jaar kramp krijg aan mijn lul dit gebeurt meestal wanneer ik net wakker ben in deze periode van 1,5 jaar  is mijn lul echt snel gegroeid misschien wel 5,5 cm erbij ik heb vorige week gemeten met een liniaal en hij is in erectie stand 20,5 cm ik ben nu bang dat mijn lul al te lang is en durf niet naar de huisarts de krampen zijn niet gestopt waardoor ik bang ben dat mijn lul blijft groeien. Ik weet niet wat de omtrek is omdat ik een liniaal lint heb en zou niet weten hoe ik dit zou moeten meten. Ik heb verder geen aandoeningen en mijn lengte is 1.73m   als iemand weet wat ik het beste kan doen hoor ik dat graag.

Reputatie 5
Badge +5

Is helemaal niet te klein

Reageer