Skip to main content
Vraag

Is mijn penis groot?

• August 26, 2025
  • 7 reacties
  • 615 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey! ik ben 12 en ik ben al een tijdje onzeker over de lengte van mijn penis, ik heb ook al veel schaamhaar. Mijn penis is 8 slap en 15,5 stijf, maar als ik mijn vrienden zie hebben ze allemaal nog best kleine enzo en geen schaamhaar. Is dit normaal?

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 27, 2025

hi ​@Anoniem_Tfp voor een 12 jarige is dat gewoon heel groot. 

Leeftijd

Lengte (in cm)

Omtrek (in cm)

12

7-10,4

7,6

13

8,7-13,6

9,9

14

9,8 -14,6

10,1

15

11,8 - 15,3

10,6

16

12,5 - 15,7

11,0

17

13,5 - 15,9

11,3

18

13,7 - 16

11,7

Kijk maar in de tabel. een jongen van 12 heeft gemiddeld een pik van 7 tot 10,4 cm.
Sommige jongens zijn vroeg.
Ik ook, ik ben nu net 13 jaar en heb een pik van 10 cm slap en 16 stijf.
Mijn vrienden hebben nog geen sperma en schaamhaar en ik al wel.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 27, 2025

Het licht er een beetje aan wat je met normaal bedoeld. Het is inderdaad wel een beetje bovengemiddeld, maar valt ook weer niet buiten de range van hoe het onder normale omstandigheden kan zijn. Er verandert in de puberjaren heel snel heel erg veel, en daardoor zijn de verschillen tussen een vroege en een late puber heel groot. Veel jongens schamen zich daardoor in die periode, maar dat is eigenlijk echt nergens voor nodig. Het enige wat er verschilt is dat de ene bepaalde veranderingen een paar maanden eerder doormaakt als de ander. De meeste van jouw vrienden die nu nog een klein kaal piemeltje hebben zullen ergens het komende jaar waarschijnlijk ook flink veranderen. 

En als je je schaamt omdat je denkt dat je piemel te groot is, realiseer je dan wel dat ze er stiekem allemaal jaloers op zijn, en zij zich eerder schamen omdat zij nog een kleintje hebben. Jongens willen eigenlijk altijd graag een grotere, en als je iemand met een grote piemel ziet dan is dat over het algemeen niet iets wat je dan raar vindt

• September 2, 2025

Dat is inderdaad wel groot. Ik ben 17 en mijn piemel is maar 14 cm stijf (en dan is ie echt helemaal hard) meer kan ie niet..

• September 2, 2025

Jeetje, 13 en een pik van 16 cm. Mijn pik is slap 5 cm en stijf 14 cm.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Ik ben 15 en mijn penis is ook zo iets. Maar als ik mn ballen Scheer lijkt ie groter! 😉

Forum|alt.badge.img+1

kan gewoon dat je eerder de puberteit hebt gekregen en daarom oook grotere en verder ontwikkelde geslachtsdelen hebt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 5, 2025

mijn is 8 slap een 15 stijf en veel schaamhaar    ik ben 13