Vraag

Is masturberen slecht?

  • 22 February 2019
  • 3 reacties
  • 1006 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi! Ik ben net nieuw op dit forum en ik had een vraagje.

Ik ben nu 15 jaar. Vaak als ik in bed lig denk ik aan seks en masturbeer ik mezelf. Nadat ik mezelfheb gemasturbeerd voel ik me vaak schuldig, ik weet niet waarom. Maar het geeft me zo’n fijn gevoel! Ook lijkt het me heel fijn om een keer echt te zoenen en verdere dingen te doen met een jongen maar ik schaam me daar wel een beetje voor want ik ben pas 15.

is dit raar?

3 reacties

Hoi

Je hoeft je niet te schamen voor masturberen. Als je het fijn vindt, is het helemaal ok om te masturberen. Soms wordt er door de maatschappij een beeld ingegeven dat zelfbevrediging een slecht iets is, waardoor sommige mensen zich schamen. Dat schamen is echter nergens voor nodig.

Heb je een jongen in gedachten, waarmee je wat intiemer zou willen worden? Vijftien lijkt me een goede leeftijd om hiermee te beginnen. Sommigen zijn er vroeg aan toe, anderen later.

Groetjes
Kenshin
Ik zal je vast zeggen, 90% van de mensen mastrubeert waarschijnlijk wel en het Is het normaalste wat er bestaat. De meeste beginnen zelfs al als ze 11 of 12 zijn.

Met vriendelijke groet,

Gregor
Ik had precies dit toen ik ongeveer 13/14 was, het is echt helemaal niet raar om te masturberen, dat doet bijna iedereen. Ik snap je gevoel daarentegen echt supergoed. Grote kans dat het vanzelf over gaat. Ik was trouwens ook 15 toen ik begon met wat intimiteit met een jongen. Kortom, wat je voelt is 100% normaal 🙂

Reageer