Vraag

Is hij homo?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een tijdje geleden was ik met wat vrienden truth or dare aan het doen. Toen kwam het zo erop dat ze me knap vonden en een jongen zei dat hij me echt wel zou doen.

Nu mijn vraag: Dat hij me 'zou doen' betekent dat dat hij homo is of wat?

Ps we zijn beide jongens van 16

Ik hoor graag wat jullie erover denken


11 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik denk het niet. Ik zeg het soms ook wel tegen mn vrienden, maar dan bedoel ik het als een grapje wat zij zelf ook snappen.

Ja hij leek namelijk best serieus

Van ik zou je serieus doen alsof hij overtuigend wilde klinken

Maar thx voor je reactie @Anonympje06 

Ik denk dat hij bedoelde in de vorm als hij een vrouw was, dat hij jou zou doen.

Dus ik denk het niet.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Om te beginnen; wil je niet 2 x hetzelfde topic plaatsen, dat is nogal vervelend namelijk. Dankjewel.

Om op je vraag te antwoorden; niet persé. Het kan ook zijn dat ie seks zou hebben met beide geslachten en alsnog enkel op meiden/vrouwen verliefd wordt. 

Groetjs

Ja sorry ik bedacht me achteraf dat hij hier misschien niet hoorde vandaar…

Bedankt voor je reactie

Hey,

Ik zou het gewoon even aan je vriend vragen want wij kunnen hier wel gaan gissen maar we waren er natuurlijk helemaal niet bij en we kennen de persoon over wie het gaat ook niet.

@REME4  Ik snap wel wat je bedoeld. Maar is dat niet raar denk je om te vragen. Hoe zou jij dan reageren?

Reputatie 3
Badge +3

Ja hij leek namelijk best serieus

Van ik zou je serieus doen alsof hij overtuigend wilde klinken

Maar thx voor je reactie @Anonympje06 

Ik was er niet bij dus ik kan niet echt weten hoe hij het zij, maar het zou best nog wel kunnen dat hij je wel leuk vind.

Denk het niet, los van de manier waarop het wordt gezegd, serieus of grappig, is het gewoon iets wat je voor de grap zegt.

Als je het zeker wilt weten, vraag het. 

@REME4  Ik snap wel wat je bedoeld. Maar is dat niet raar denk je om te vragen. Hoe zou jij dan reageren?

Je kunt gewoon vragen op welk gender/genders hij valt, lijkt me niet dat hij daar raar over zal doen

Heyy

Om te beginnen; wil je niet 2 x hetzelfde topic plaatsen, dat is nogal vervelend namelijk. Dankjewel.

Blet anders he taank

 

Reageer