Is hij (25 jaar) te oud voor mij (14 jaar)?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 jaar en ik heb iemand leren kennen ze zeggen allemaal dat hij te oud is maar we houden echt heel veel van elkaar hij is 25 ik dacht altijd dat de leeftijd geen rol speelde maar ik weet het even niet hij heeft pas wel met een ander meisje sex gehad maar dat vind ik niet erg want hij vroeg vaak naar sex heb het dan ook wel gedaan maar ik snap wel dat hij ook wel sex wil met mensen van zijn leven is hij te oud moet ik het uitmaken nee toch ??

16 reacties

14 en 25 lijkt me eits te veel. Als jij nog 25 was en hij 36 zal het nog wel kunnen , omdat je dan iets ouder bent en wat meer levenservaring hebt
Nee ik zou het miet uitmaken zeker niet omdat hij al veel Sekservaring heeft dus dan kun je ook nieuwe dingen uitvinden 
Even voor de goede oorde: het is verboden in de wet.
Dus wat dat betreft mag het neit

Zelf vind ik 11 jaar kunnen, maar nei op jou leeftijd
Jij hebt nog een puber, en hij is al echt volwassen
jullie zitten in een andere levensfase 

weten je ouders van jullie relatie?
durf je het ze te zeggen?
als je antwoord 'nee' is, dan weet je zelf ook eigenlijk dat het fout
is je antwoord 'ja', zegt het ze dan en kijk wat zij er van vinden
Badge

maak het niet uit, probeer later met hem te trouwen en breek contact met iedereen die zegt dat dit een slecht plan is. ware liefde heeft geen leeftijd

Reputatie 4
Badge +3

deze topic is al 5 jaar oud daar heeft ze nu niks meer aan

Reputatie 3
Badge +1

ja en ze regeerde er zelf op alsof ze iemand anders was ??

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @purpleflower,

 

ja en ze regeerde er zelf op alsof ze iemand anders was ??

dit is een probleem van het forum waar veel gebruikers tegenaan lopen. 

Als iemand ouder is dan 18 wordt het account verwijdert. Dat kan ook op verzoek. Het verwijderde account krijgt de naam "Anonymous”, de reacties en topics worden niet verwijdert. Maar omdat alle verwijderde accounts deze naam krijgen kan dit wel eens voor verwarring zorgen. Bovendien krijgen alle Anonymous-accounts die op een topic hebben gereageerd van een verwijderd account het label "topic-opener”. Ook dit kan erg verwarrend zijn.

Er zijn al veel vragen over gekomen, maar om de een of andere manier kan dit niet worden opgelost.

Ik dacht toen ik net op het forum zat ook de hele tijd dat er 1 heel actief, op eigen topics reagerend persoon was. Maar dat zijn dus alle verwijderde accounts samen.

Hopelijk heb ik je verwarring hier een beetje mee opgelost. Als je de reactie aandachtig doorleest zie je wel welke van de topic-opener zijn en welke iemand anders.

 

Groetjes,

Paardebloem

 

(ik weet dat ik off-topic ben gegaan, sorry, ik moest dit even zeggen)

Reputatie 2
Badge +3

Onnodige quote verwijderd


als leeftijd maar een getal is is een cel maar een kamer

Het is wel anders, want als je seks hebt met een minderjarige kan dat strafbaar zijn

Reputatie 4
Badge +3

Ja kort en duidelijk hij is te oud voor jou. 

Gwoon relatie kan nog mechin maar hij mag niet sek hebben met jou je moet 16 zijn om met iemand met verl leeftijverscheel seks te hebben.  

Reputatie 3
Badge +2

25 is echt te oud. De relatie kan niet oke zijn, hij heeft veel meer levenservaring dan jij. 

Reputatie 3
Badge +3

Mensen deze topic is 5 jaar oud en de persoon die het heeft gemaakt is van dit forum af.

Reputatie 4
Badge +3

@Mr. Anoniem wiest ik niet 

Reputatie 1
Badge +1

Als  een minderjarigen verkering heeft met een volwassene. Is dat strafbaar.

Hij kan daar voor in de cel gaan dus pas goed op

Reputatie 3
Badge +3

Mensen deze topic is 5 jaar oud en de persoon die het heeft gemaakt is van dit forum af.

(Herhaling)

Reputatie 4
Badge +3

wat doen jullie hier? ze zijn nu 19 en 30 plus haar acc is verwijderd lmaooo

Reageer