Vraag

Is het vreemd om met meerdere vrienden te vrijen?

  • 22 September 2019
  • 14 reacties
  • 2726 Bekeken

Badge +1
Ben 15 en sinds mijn 12 neem ik vrouwelijke hormonen omdat ik me geen jongen voel maar een meisje. Sinds ik 14 was heb ik een leuke C cup maar ben geboren als jongen en heb dus een penis die kan pas weg als ik 21 ben en overtuigd ja ik ben een meisje.

Ik begon toen ik 14 was naar meisjes hun kontje te kijken dat vond ik mooi en mijn penis wel eens stijf van die schoonheden. Tot op een dag ik had zwemles en mocht met mijn beste vriendin me omkleden, toen ze naakt was beviel het me goed en bam een stijve wat niet makkelijk te verbergen was ze kreeg hier zicht op vond het opwindend en we gingen vrijen op de toiletten.

Na een tijdje gebeurte het dat ik tijdens de vakantie wanneer het warm is het leuk vond als mijn vriendinnen een rokje droegen want ik vind blote benen mooi. Op een dag was ik stappen tot een van hen zei kom spelen ze droeg een strak sport shortje en ik was van hmmmm wat een leuk kontje ze blooste en zei ik zie het đŸ˜¶ ik had in mijn short een bult dus wist ze een stijve wat eindigde in seks enkel deelde ze mij met het meisje van de zwemles, haar zus en een andere vriendin wou ook wel eens een beurt.

Is het vreemd dat ik 4 tot 5 meisjes neuk en het lekker vind ook zijn het maar vriendinnen want ik kan niet van hun afblijven. Heb ook wel eens een piemel gezogen en in de kont gehad soms deel ik met vrienden een penis of kutje.

Is het vreemd dat ik verlang naar hen en we neuken of moeten we allen een psychische test doen want ik geniet zij ook en met of zonder een rubbertje.

14 reacties

Hey Billie

Het is niet ongewoon dat je seksuele interesse krijgt in leeftijdsgenoten. Veel tieners ervaren dit. Daarbij lees ik wel vaker dat vrienden met elkaar experimenteren, zonder daarbij per se een relatie te hebben.

Online lees ik dat, gezien je op jonge leeftijd startte met het innemen van vrouwelijke hormonen, je lichaam hoogstwaarschijnlijk niet begonnen is met het aanmaken van zaadcellen. Echter lijkt het me verstandig om sowieso, al is het maar voor de zekerheid, een condoom te gebruiken. Hoewel de kans op een zwangerschap me klein lijkt, beschermt een condoom je ook tegen soa's.

Groetjes
Kenshin
Bbedenk even Wanneer jij jezelf laat transformeren naar een meisje kan je dit dus nooit meer doen. De meeste jongens zijn jaloers dat je de mogelijkheid hebt tot zo veel meiden te doen en jij wil liever een meisje zijn.
Badge +1
Ik voel me alsof ik ben misgeboren. Speelde als kind met poppen en meisjes dachten al vlug dat ik homo was, op een dag was het Halloween feestje op school en voor de lol kleede ik mij als meisje waarbij ik me gelukkig vond. Groeide en meisjes kregen tietjes wat ik niet had en voelde me ongelukkig. Mama zei wie ben ik om mijn kind levenslang in verdriet te zien.

Zie er uit als een meisje en heb door hormonen tieten maar de hormonen maken van een penis geen vagina en ze zien mij als meisje al vinden veel hetgeen tussen mijn benen leuk
Doe gerust waar jij je goed bij voelt. Meisjes kunnen het heerlijk vinden om seks met je te hebben, maar dat hoeft niet te betekenen dat jij daar rekening mee hoeft te houden bij het verkrijgen van het lichaam dat bij je past. Aan de andere kant is het geen vereiste om een geslachtsoperatie te ondergaan als je deze niet honderd procent ziet zitten. Je zou er met andere woorden absoluut voor kunnen kiezen om je penis te behouden, terwijl je een meisje bent.

Heb je begeleiding voor je gender? Sommigen zijn geholpen met iemand die samen met hen uitzoekt waar ze aan toe zijn.

Gr. Kenshin
Badge +1
Ik word begeleid in het vinden wat zeg je als een meisje en wat totaal niet want ookal ben ik een transgender er zijn limieten op wat kan en wat niet.

Bv. Als ze praten over menstruatie doe alsof je weet hoe het voelt of wees eerlijk en zeg dat je transgender bent maar niet van oh je pist bloed dat is niet erg want ik heb ze niet dus ik kan niet weten hoe het voelt
Je krijgt begeleiding, dat is goed. Ben je ook al ingeschreven bij een genderpoli?

Gr. Kenshin
Badge +1
Ik word begeleid dus dat is zowel mijn weg leren kennen als meisje maar ook hoe leef je als vrouw en hou leef je in de maatschappij als een transseksueel want echter niet iedereen gaat er even subtiel mee om. Ik ga nog naar school maar weet tijdens turnen of zwemles dat ik me niet moet omkleden bij iemand die ik niet ken want een meisje van nature heeft een vagina bij mij is dat een penis en het kan zijn dat ik een stijve krijg. Ben bi maar opwinding geeft erectie en ze leren mij hoe ik dat kan voorkomen want het is niet al te fijn als je naakt moet en tah dah stijve want zo heb ik ooit gehuild bij een school onderzoek. Meisjes moesten zich uitkleden en enkel het ondergoed aanhouden, ik vond het zicht leuk en mijn penis kwam recht niet makkelijk te verbergen ergste was Billie jou beurt meisje ik ging binnen en de dokter zei tegen mij laat je slipje zakken wanneer zij voor een verassing kwam maar ik vond het niet lief dat ze zij kan een man komen Billie staat daar met een harde pik.

Niet zo erg als ze zei Billie oh meisje je bent opgewonden ik ga een mannelijke collega vragen jou na te kijken maar nee ze moest door de gang roepen Billie heeft een stijve. Ik ben jong mijn hormonen ontwikkelen zich en van geboorte was ik een jongen dus is het normaal dat ik eens regelmatig een harde krijg maar ik moet het dan ook nog leren te beheersen
Goed dat je begeleid wordt. Voel je je goed bij je hulpverlener?`

Hey, wat naar dat die schoolarts zo indiscreet reageerde. Ik hoop dat zulke situaties zich in de toekomst nauwelijks tot niet meer voor zullen doen.

Om nog even terug te komen op het gebruik van een condoom. Aangezien je lichaam in staat is een erectie te krijgen, lijkt het me verstandig om een condoom te gebruiken. De nodige medische kennis heb ik niet, maar het lijkt me mogelijk dat je lichaam toch in staat geweest is om de spermaproductie te starten. Daarbij nogmaals, een condoom beschermt je ook tegen soa's.
(Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik je hier zo openlijk op wijs. Het is slechts dat ik je hiervoor graag waarschuwde, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.)

Gr. Kenshin
Badge +1
Die gebruik ik want zie eruit als een meid hetgeen tussen mijn benen is dat niet dus wil niet voor onverwachte verassingen te komen staan
Goed. Over de schoolarts: als je nogmaals op onderzoek zou moeten, zou je kunnen vragen of je apart, en niet in groep, onderzocht zou kunnen worden. Moesten je klasgenoten hier vragen bij hebben, zou je kunnen zeggen dat je wat extra vragen voor de dokter had.

Eventueel zou je op school kunnen nagaan of je het schoolonderzoek ook bij de huisarts zou mogen laten afnemen. Op die manier hoef je je geen zorgen te maken over reacties van je medeleerlingen en dergelijke. Uiteraard hoeft dit niet, je kan prima mee op schoolonderzoek met je klas. Het is maar waar je je het beste bij voelt.

Gr. Kenshin
Badge +1
Het blijft wat moeilijk want ik zie eruit als een meid en de meeste weten wel dat ik transseksueel ben echter als tiener is het lastig om controle te houden over gevoelens en zal volgende keer vragen als ik appart mag wachten want normaal is het jongens en meisjes appart maar ik zit door transseksualiteit tussen de 2 en wordt aanzien als een meid wat voor mij lastig kan zijn ben bi en zie dus beide geslachten graag maar geen pleziertje als je tussen een groep meiden staat met een erectie. Sommige zullen het leuk vinden en andere vies het blijft gĂȘnant, ben ik alleen kan dit niet vlug gebeuren en ben ik gespaard van een gĂȘnant moment
Geef inderdaad gerust aan waar je je het beste bij voelt. Ik vermoed dat je niet de eerste zal zijn met een dergelijk verzoek.

Gr. Kenshin
Badge +1
Ben niet de enige transgender maar meeste zijn va van meisje naar jongen en hebben dus nog geen penis en voor hun is het gemakkelijk om te verbergen dan voor mij
Als ik het goed begrijp, ben jij niet de enige transgender op school. Hoewel je als mtf met andere dingen rekening hoort te houden dan een ftm-transgender, vermoed ik dat jouw school inmiddels weet hoe om te gaan met leerlingen die transgender zijn. Zo zou het bijvoorbeeld kunnen dat ze bij een schoolonderzoek rekening met je houden, zodat je zo min mogelijk stress hebt. Mag je op school de meisjeskleedkamer en -wc gebruiken?

Gr. Kenshin

Reageer