Vraag

Is het strafbaar of mag het gewoon?

  • 11 October 2019
  • 5 reacties
  • 2011 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,

Ik ben een meisje en ik zit nu in de 2e klas. Ik had zojuist gym en daar waren we klaar mee. Ik kwam met 4 meisjes in de kleedkamer ofzo. Maar toen kwam er opeens een docent in de meisjes kleedkamer lopen. (Hij geeft wiskunde en zit al langer dan 2 jaar op deze school) We stonden ook op het punt om te gaan omkleden (want het was na de gymles)

hij zei: "oh sorry ik dacht dat dit de jongens kleedkamer was" vervolgens loopt hij naar de deur en weer terug, hij gaat via de andere deur (wat hij ook al meteen kon doen). Waarschijnlijk wilde hij voor onze gymdocent in de zaal verbergen dat ie via de meisjeskleedkwamer kwam.

Is dit nou strafbaar of mag het gewoon? Ik weet niet wat ik nu moet doen.

Gr

5 reacties

Gewoon melden bij je mentor ik denk dat het per school verschilt hoe ze heir mee omgaan
Nee dat is helemaal niet strafbaar vgm.
Hij loopt per ongeluk door de meiden kleedkamer, verontschuldigd zich en loopt weer weg.

Je zegt dat jullie op het punt stonden om om te kleden dus heeft hij iets gezien?


Als je wil kan je naar je mentor toe ja, maar wat kan die er aan doen?
Het lijkt me goed als je er mee zit dat die docent wordt aangesproken en dat dan door je mentor en sws is het handig dat docenten het weten mocht dit vakar gebeuren
Als hij het vaker doet, zal ik er iets mee doen, maar één keertje kan gebeuren, toch?
Natuurlijk niet strafbaar.
Wisselt bij jullie jongens & meiden af en toe van zaal of kleedkamer? Dan is het zelfs voor de hand liggend.
Maar zeg het wel tegen de gymdocent. Want als deze vergissing vaker voorkomt is het geen vergissing.

Reageer