Vraag

is het slecht dat ik om de dag klaarkom?

  • 15 October 2019
  • 8 reacties
  • 286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De laatste tijd kom ik bijna om de dag klaar ik ben 13 dus is dat slecht?


8 reacties

Badge +1

Nee hoor, dat deed ik ook toen ik 13 was. Wat wel zo is; als je het minder vaak doet, bv om de 3 dagen, word je orgasme lekkerder en kan je vaak ook spuiten.

Het is niet ‘slecht’ maar het moet natuurlijk wel leuk blijven. Rond die leeftijd gaan de hormonen ook alle kanten op dus het is normaal.

Badge

Nee hoor is niet erg 😉. Had ik ook toen ik 13 was. Ben nu 14 en trek mezelf nog regelmatig af en kom ook gwn nog klaar, heerlijk 😋

Doodnormaal eigenlijk, maak je geen zorgen.

Ik ben 14 en ik kom elke dag klaar, als het niet 2x of meer is. Op m'n 13e ook. Dat heet de puberteit hahah

@BoyNL2005 oh oke … dan is het goed maar…. wanneer? Want vinden je ouders dat wel goed?

@BoyNL2005 oh oke … dan is het goed maar…. wanneer? Want vinden je ouders dat wel goed?

Masturberen is iets wat privé is en voor jezelf. Je hoeft dit niet met je ouders te delen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Niet slecht al krijg je na een tijdje het gevoel alsof je er geen plezier aan hebt. Ik merk trek ik iedere dag wordt mijn sperma dun als wit gekleurd water maar trek ik en dan een paar dagen niet dan is het als ik trek genieten en de sperma mooi dik en plakkend dus veel trekken verminderd het plezier erin en de zaadcel productie.

Net als meisjes een tijdje nodig hebben om een eicel te produceren hebben wij jongens ook wat tijd nodig maar als we continu aan onze penis trekken krijgt onze prostaat de kans niet om de zaadcel productie bij te houden. Net als we drinken de nieren vullen zich plassen we gaat het urine niveau omlaag en neemt het een tijdje voor we terug plassen zo is het een beetje met de sperma productie want de ballen worden geleegd maar moeten dan gevuld worden.

@BoyNL2005 oh oke … dan is het goed maar…. wanneer? Want vinden je ouders dat wel goed?

Oh nou m'n ouders weten hier niks van hoor hahha, da's allemaal prive

Reageer