Skip to main content

is het raar dat ik luiers weg neem van me broer van 16

• September 28, 2025
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb dus een broer die 16 is en die moet snachts nog luiers dragen alleen word ik geil als ik een luier draag en daarin plas dus jat ik soms van hem en gebruik ik die is dat raar of doen meer mensen dit

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Misschien is het een idee om je eigen luiers te kopen, ipv ze te stelen van iemand anders. Je kan ze bij de meeste supermarketen en drogisten verkrijgen. 

xx liefs Wolf 🐺

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 10, 2025

Wat ​@Wolf zegt

Het is idd beter als je je eigen luiers koopt. Als het echte incontinentie-luiers zijn kan je deze ook online bestellen en als je ouders er niet van mogen weten kan je ze laten bezorgen bij een afhaalpunt van bijv. PostNL 

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 11, 2025

Ja zou ze gewoon bestellen want het gaat na een tijdje wel opvallend 

Maar gebruik je ze ook als dat zo is gaat het zeker opvallen denk ik .

Dus raar is niet het juiste woord maar zou het niet meer doen  gewoon je eigen luiers gaan halen

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 11, 2025

Ik zou zelf ze dan zelf gaan halen het gaat een keertje opvallen dat er wat mist 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • October 11, 2025

Jij kan er wel eens eentje lenen om te proberen zonder dat hij het weet hij ziet het zelfs misschien niet als jij er een geleend hebt  en dan gebruiken of ergens verstoppen op jou kamer om eens te gebruiken als jij volledig alleen bent en als jij hem dat gebruikt hebt gewoon stikum in de vuilnisbak gooien waar hij al zijn luiers in gooit 

veel succes en laat weten als het gelukt is en hoe het was om te gebruiken