Is het raar dat ik haar een **** vind?

  • 15 September 2013
  • 25 reacties
  • 1496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal :x

Laatst op werk vertelde een jongen dat zijn toenmalige vriendin op een avond voor hem ging strippen. Ze was  pas 15. En ze hadden pas minder dan 2 weken. Iedereen zegt dat het chil is, maar ik vind het sletterig. Wat vinden jullie ervan?

Ben gewoon hetero dus het is niet dat ik het goor vind ofzo maar ik vind het gewoon apart om dat al zo snel te doen!?

25 reacties

Jou mening toch?!?!
De een gaat nou eenmaal wat sneller in een relatie dan de ander ... dat kan. Ik ben het in ieder geval met je eens.
Ik ben het met je eens. Het klopt dat de een wat sneller gaat dan de ander, maar ik vind als je nog maar minder dan 2 weken hebt wel erg hoor.
Heey Jeffrey ben t helemaal met je eens , Ik vind een maand al vroeg maarja das mijn mening :)
Komt miss omdat ik niet echt op dit gebied bekend ben maarja :D
Xx Anouk
Ja vooral hoe snel ze het deed vond ik apart. Niet de leeftijd perse
Heey Jeffrey ben t helemaal met je eens , Ik vind een maand al vroeg maarja das mijn mening :)
Komt miss omdat ik niet echt op dit gebied bekend ben maarja :D
Xx Anouk


Nee hoor, een maand is indeerdaad ook te vroeg, vind ik. 
Een maand vind ik wat logischer dan net paar weken. Maarja heb geen vriendin waarmee ik ervaring op kan doen helaas
Zo dacht ik dus ook 😉 , Heb ook geen vriendje dus zo zeker ben ik er niet van maar ja . 2 Weken vind ik gwn wel te vroeg 😳
Hetzelfde hier
Niet mee eens als ze op elkaar verliefd zijn kan ze dit best doen. En dan ben je geen ****.
Een maand vind ik wat logischer dan net paar weken. Maarja heb geen vriendin waarmee ik ervaring op kan doen helaas

Zo dacht ik dus ook 😉 , Heb ook geen vriendje dus zo zeker ben ik er niet van maar ja . 2 Weken vind ik gwn wel te vroeg :$


Hetzelfde hier


Kon ik jullie maaar helpen met ervaringen opdoen. Hihi x
Jeffey site is niet bedoeld om contact te leggen en zo als je in je vorige topic al zei dat je een hoop meisjes hebt waar mee je over seks praat vind ik nogal een 's let actie van je
Ga jij nou maar slapen vriend. Er staat in geen een zin in dit topic dat ik contact zoek
Andere topic wel en je verwijst er naar dus dat is hetzelfde miss kun je beter naar een rating site gaan advies van mij
Oh kom op joh, doe niet zo kinderachtig
Wauw echt he @linkinsoldier 😑 xd
Echt @linkinsoldier ben het met je eens Jeffrey moet niet zo kinderachtig doen 😉
Hou het forum overzichtelijk en leesbaar. We hebben alle onnodige quotes verwijderd.

Quotes zijn handig als je reageert op een ouder, eerder geplaatst bericht. Als je op het voorgaande bericht reageert, zijn deze niet nodig.

Willen jullie hier voortaan op letten?
Ik weet niks over andere topics, maar ik heb in dit topic Jeffrey geen een keer kinderachtig zien doen. 
@linkinsoldier probeer mensen alleen te waarschuwen voor Jeffrey dat ze niet met hem in contact moeten komen
ik denk niet dat het erg is het is je eigen mening dus die mag je uiten
x suc6
ik vind het best raar dat je haar een sle t vind
@Brabander 16

Oke dan. Maar ik dacht eigenlijk niet dat hij het serieus bedoelde. Maar kan ook aan mij liggen natuurlijk ;p
@tilburg013 

Why?

Het is niet heel erg ofz. Want je kan ook voor iemand strippen die je niet kent

Reageer