Skip to main content
Vraag

is het oké om een femboy te zijn?

• June 16, 2025
  • 6 reacties
  • 376 Bekeken

Ik wil een femboy zijn maar ik durf het niet dus wat moet ik doen?

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 16, 2025

ik zou er zeker niet voor kiezen om een femboy te zijn 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2: ga respectvol met elkaar om 

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 16, 2025

@anonymous 69  ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen om m’n geslachtsdeel in een pot pindakaas te doen; zo zie je maar dat iedereen anders is ;) laat m lekker doen. 

xx

Piertje15
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 19, 2025

Zal ik maar een normaal antwoord geven?

Ik zou mijzelf ook een femboy noemen, en mijn vrienden weten het al (maar mn ouders niet, die fossielen zijn echt van de oude stempel).

Het is natuurlijk okay om een femboy te zijn. Als je het gewoon niet wil laten zien aan sommige dan doe je dat gewoon niet, of je wacht op een goed moment om het te zeggen. Zelfs al wil je het niemand laten zien, je kan alsnog sommige dingen doen. Het scheren van diverse lichaamshaar, of je gewone haar wat laten groeien, of als je enthousiast bent er over, zelfs lange sokken ('thigh highs' bijvoordbeeld)

Onthoud dat er geen verplichtingen zijn in het uit de kast komen met ook maar iets van het lhbtiq+. Het is je eigen keus aan als je je hier goed bij voelt, doe het. De coolste mensen zijn nooit 'normaal'

• Net nieuw
  • June 20, 2025

Nee.

• Groetjes Jeroenps

Ganime
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 20, 2025

Hey, ik snap je echt.
Ik wil soms ook gewoon een rokje aantrekken, m’n nagels lakken en schijt hebben aan wat mensen denken… maar ja, ik durf het vaak ook niet.

Ik ben bang dat ze me uitlachen. Dat mensen zeggen dat ik raar ben.
Maar ergens diep vanbinnen voel ik: dit ben ik. Of dit kan ik zijn. En dat is eigenlijk best mooi.

Je hoeft niet meteen alles te durven. Begin klein. Probeer het thuis. Alleen. En als het goed voelt, weet je dat je iets hebt gevonden wat bij je past.

Je bent niet alleen in dit.

– G

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 4, 2025

Het is helemaal prima. Je mag jezelf eruit laten zien zoals je wilt.