Vraag

is het normaal om seks te hebben met je beste vriend?

  • 2 July 2021
  • 1 reactie
  • 2765 Bekeken

Badge

Afgelopen woensdag was ik bij mijn beste vriend, ik ken hem al iets van 3 jaar en er is nooit iets seksueels gebeurd ofzo. Er zijn nooit (van wat ik weet) gevoelens geweest, in ieder geval niet van mijn kant. Maar toen ik dus woensdag zo bij hem kwam gingen we gwn netflix kijken en opeens kwam er zo’n scene en opeens werden we allebei geil. Ik zag ook zijn stijve en ik wist niet wat ik ermee aanmoest. Op een gegeven moment liep het uit de hand en hij pakte me zo bij me been en keek me zo diep in de ogen aan weet je wel. Het werd steeds erger en uiteindelijk heb ik hem gepijpt. En we dachten nergens bij na, het verliep gewoon zo. Uiteindelijk hebben we dan ook echt geneukt, we zijn allebei 15 en we hebben het ook niet veilig gedaan. Ik voel me dr heel awkward bij en ik weet niet of ik hem nog kan aankijken zonder dat beeld opnieuw te zien. Het was niet slecht ofzo, maar ik ken hem al zo lang en heel stiekem vond ik het ook niet zo erg op het moment zelf. IK heb spijt omdat het met hem was (ook mijn ‘’eerste keer’’). Ik wil mijn vriendschap niet verpesten.

Alsjeblieft help, wat moet ik doen???!?!?!??!


1 reactie

Badge

Hoi

 

ik zou er gewoon over praten met hem zo weet je wat hij er over denkt en of hij het erg vindt zo kan je het miss een oplossing zoeken als het een probleem is voor jou. 

 

Grtjs. 

Reageer