Ja de titel zegt het zelf, mijn best vriend (is een jongen) vlecht heel vaak mijn schaamhaar en ik die van hem. (Ik ben een meisje) Heel zijn familie doet het blijkbaar ook en hij zegt dat het normaal is. ik ben niet zeker en ik wil meer info
Als jij je er prettig bij voelt, waarom niet?
Of iets 'normaal' is, is een mening en dat zal dus per persoon verschillen. In zijn familie is het kennelijk wel normaal. Het hoeft echter niet automatisch zo te zijn, omdat het jouw beste vriend is dat jij het dan ook moet doen. Als jij er anders over denkt dan jij of een onzeker/onprettig gevoel houd, zou ik dat gewoon eerlijk aangeven.
Groetjes,
Simply Me
Dit is niet heel normaal, zolang hij geen foto’s maakt kan het toch geen kwaad, laat het hier dan ook bij, en als je het niet fijn vindt kan je het altijd even zeggen, zorg dat hij niet aan je vagina zelf gaat zitten…
Hij trekt af en toe foto’s maar zegt dat het gewoon is om het beter te doen de volgende keer.
Als jij het niet wil zou ik wel duidelijk je grenzen aangeven.. Het is wel jouw lichaam en daar mag je zelf over beslissen. Wat dan ook de mening van je beste vriend is, je hebt zelf ook eigen normen en waarden en die zijn heel belangrijk!
Groetjes,
Simply Me
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.