Vraag

Is het normaal dat ik opgewonden raak van mannen van 25 tot 40 jaar terwijl ik zelf net 13 ben?

  • 27 August 2020
  • 7 reacties
  • 448 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo ik vroeg me af of het normaal is dat ik opgewonden raak van mannen die veel ouder zijn dan mijzelf? ik vinger mezelf ook best wel vaak op me tennis trainer en hij is 35. is dit normaal?


7 reacties

ja dat is heel normaal. vaak kan je je gevoelens kwijt bij gymleeraren en huisartsen, als je alleen met hem ben kan je ze gewoon vragen zich uit te kleden en dan komt de rest van zelf

 

Reputatie 1
Badge

gymleraren zijn idd best een goed manier om je fantasies te vervullen. zorg als je zoiets doet wel een vriend meeneemt zodat hij kan kijken of alles goed gaat etc.

gymleraren zijn idd best een goed manier om je fantasies te vervullen. zorg als je zoiets doet wel een vriend meeneemt zodat hij kan kijken of alles goed gaat etc.

behalve bij zon gymdocent die al over de 50 is

Badge

Gefeliciteerd borisjeboef met je bezige batch!

Niet gek hoor, komt ook best vaak voor. Je kijkt toch, zeker op jonge leeftijd, naar ze op. Zovan, dat zijn dus mannen. Geen jongens. Mannen. Later neemt dat vaker wel af, ookal wordt het bij sommigen juist erger, meestal degenen met Daddy Issues. Maar de fantasie opzich, vrij standaard

Doe alsjeblieft NIET wat deze mensen zeggen

Onderneem aub GEEN stappen met je tennis leraar of gymdocent 

Dit is ten eerste strengste verboden en het is ook geen goede ervaring 

Zoek iemand van je eigen leeftijd die je vertrouwt, houd het bij jezelf bevredigen of koop een speeltje, maar begin aub NIETS met ouderen

 

Doe alsjeblieft NIET wat deze mensen zeggen

Onderneem aub GEEN stappen met je tennis leraar of gymdocent 

Dit is ten eerste strengste verboden en het is ook geen goede ervaring 

Zoek iemand van je eigen leeftijd die je vertrouwt, houd het bij jezelf bevredigen of koop een speeltje, maar begin aub NIETS met ouderen

 

Heb ik blijkbaar overheen gelezen maar inderdaad hou het bij fantasie. Niet echt iets proberen aub. Daar kan zowel de docent als jij zelf mee in de problemen komen (de docent kan een gevangenisstraf voor pedofilie krijgen) 

Reageer