Skip to main content
Vraag

is het normaal dat 2 vrienden samen experimenteren?

• August 14, 2026
  • 0 reacties
  • 312 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey hey allemaal

Ik ben 16, en ben hetero, (romantisch aangetrokken tot vrouwen- maar seksueel bijde geslachten... [ik zou dus niet kunnen samen zijn met een man maar wel seksueel...])

Ik ben hier momenteel op een camping, en ik stond daarstraks in de douche, normaal hoe vies je het ook kunt vinden trek ik daar af, ik heb mn behoeftes en jah ik moet af en toe even stoom af laten... (ik laat alles netjes achter etc...) 

Je kan hier alleen wel als de vloer in het omkleed gedeelte nat is de schaduwen en op een zonnige dag zoals vandaag letterlijk alles alsof je het gewoon ziet zien bij een ander…

Ik los dit op door een handdoek op de grond te leggen…

Naast mij stonden ook 2 16 jarige, ik had eerder vandaag met hun gesproken aan het strand van jet meer en ik ben tegelijk de douche ruimte binnen gegaan, zij 2 in 1 hok ik in een ander... totaal niet voorzien of de bedoeling ofz gwn toevallig ik heb ook enkel met hun gesproken dus geen vrienden ofz jah zij 2 wel…

T ding was zij hebben dus aan het geluid te horen wss afgetrokken enz niet alleen aan het geluid maar ook de schaduwen... maar 1 van de 2 ging even (op de natte vloer) in de "droge omkleed" ruimte staan... ik zag dus alles , zn pik zn schaamhaar, zn kont .…

Ik werd geil... ik he niet afgtrokken maar begon te denken…

(Voor de mensen die niet het hele verhaal wouden lezen hier zijn mn 2 vragen:)

1. Is dit normaal dat 2 16 jarige vrienden samen experimenter ookal zijn ze beide hetero…

En 2.

Ik wil al heel lang een vriend van me pijpen... hoe kan ik dit rustig aftoetsen of hij ook interese heeft hierin…

Grtjs

( naam verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 3 )