Skip to main content
Vraag

Is het normaal ?

• November 20, 2025
  • 7 reacties
  • 811 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo zo als jullie al lazen heb ik een  dwarslaesie Ik lig u  in het ziekenhuis Ik lig op een twee persoonskamer . De jongen in het ander bed is 14 jaar en heeft na knieoperatie een heel erge ontsteking op gelopen Nu is hij al een maand in het ziekenhuis Als de tv afsta en lichten zijn gedoofd Er brand nog wel klein lampje boven onze bedden Net  wel genoeg om te zien wat de ander doen Ik heb hem zo deze week al  een paar keer zien fappen Hij ga op de rand van bed zitten met zij rug naar mijn en bij  klaar komen spuit hij zij sperma in zijn plasfles Hij weet niet dat ik het al een paar keer zag gebeuren  Is het normaal ? En moet ik daar wat over zeggen Zo ja hoe zeg ik daar dan wat over tegen hem ? 

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 20, 2025

Lijkt me wel normaal gedrag, als je zo lang in het ziekenhuis ligt.  Niets van zeggen, gun hem zijn privacy.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 21, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@Diana  Hij is een leuke jongen met humor en zo En we praten wel leuk met elkaar Zijn bezoek is ook leuk Ik denk of zeg niet dat het apnormaal is  En ja en als hij naar de wc moet gebruikt hij krukken Het is voor hem lastig om na 23 u even over en weer naar de wc te lopen Maar zie hem het best vaak fappen Mag ik het daar dan over hebben ? Hoe zeg ik daar wat van ? 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

@MaanMannetje je hoeft er toch niet met hem over te praten? Er zijn vast genoeg andere leuke dingen waarover jullie kunnen praten 🙂 Die niet beschamend voor hem kunnen zijn. Zoals ​@Diana al zei gun hem wat privacy 

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

Vind je het storend? Dan zou je hem kunnen vragen om het toch in jullie badkamertje te doen.  Gewoon zeggen, als je een kamer deelt kan dat zeker wel: je moet je allebei aanpassen aan een situatie waarin je weinig privacy hebt.

Of wil je net meer zien van hoe hij masturbeert?  Dat kun je ook wel zeggen.  Gebruik humor, zo van ‘je was weer lekker met jezelf in de weer, zag ik.  Is die fles nog niet vol?’.  En als hij daar goed op reageert, kun je hem zeggen dat hij het niet zo stiekem moet doen en vragen of je mag kijken.  Misschien voelt hij daar helemaal niets voor en dan moet je dat maar gewoon aanvaarden, maar misschien wil hij je dat plezier wel doen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 4, 2026

@MaanMannetje je hoeft er toch niet met hem over te praten? Er zijn vast genoeg andere leuke dingen waarover jullie kunnen praten 🙂 Die niet beschamend voor hem kunnen zijn. Zoals ​@Diana al zei gun hem wat privacy 

Liefs Yusa 😘

Nee snap ik ook ook En heb het er dan ook nooit over gepraat Ik zag het hem nog wel een paar keer doen 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

ik denk niet dat het raar is gewoon zijn gang laten gaan en je kan altijd vragen of je hem ergens mee kan helpen als hij bezig is, dan merk je het vanzelf wel. of je kan aan hem eens vragen of hij je wilt helpen als je moet plassen of je vraagt zijn fles om in te plassen. ik heb wel gehoord van een dwarslesie, maar misschien een gekke vraag, doet je piemel het nog of zit er een slangetje in?  

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

Me  lichaam kan zeker nog groeit

Nog geen stem die  lager wordt

Ook nog geen schaamhaar en okselhaar

En mijn geslachtsdeel worden nog niet  groter

Er zijn ook nog geen tekens dat mijn lichaam sperma aan maakt

En mijn  puberteit is nog  niet begonnen

Een Dwarslaesie zorgt meestal niet direct dat de puberteit stopt, maar soms kan het lichaam wel wat langzamer ontwikkelen, vooral als je ook een groeiachterstand hebt.