Vraag

Is het gek dat ik geil word van mijn vader?

  • 14 March 2019
  • 5 reacties
  • 1973 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik word geil van mijn vader, hij is niet knap maar zijn dollo wel. Ik word blij als hij hem aan mij laat zien. is dit gek?

5 reacties

Dat je geil wordt van je vader is een beetje gek. Hij mag z'n dollo ook niet aan jou laten zien, want dat is verboden.
  1. Als hij zijn lul aan je laat zien, is er al iets mis.
  2. Nee, het is niet raar om geil te worden van een lul. Je hebt geen controle over je emoties, dus je kunt er niet veel aan doen als je opgewonden raakt.

Ik zou wel hulp zoeken tho, want dit verhaal is niet helemaal normaal
Hey,
Je wordt opgewonden van zijn geslacht,Ik denk dat het beste is om hier niks mee te doen want dan kan ongemakkelijke situaties veroorzaken...Ja het is wel een beetje ongepast om zijn geslachtsdeel geil te vinden maar daar kan je niks aan doen.
Hey,
Je wordt opgewonden van zijn geslacht,Ik denk dat het beste is om hier niks mee te doen want dan kan ongemakkelijke situaties veroorzaken...Ja het is wel een beetje ongepast om zijn geslachtsdeel geil te vinden maar daar kan je niks aan doen.

Je zegt dat ze niks moet doen en dat ze gewoon moet blijven kijken naar het geslachtsdeel van haar vader. Als er verder niks raars gebeurd, en ze vindt het zelf 'leuk', heb je inderdaad een punt.

Het kan alleen uit de hand lopen. Als ik vader was, zou ik het eigenlijk niet zo goed vinden om m'n eigen geslachtsdeel dagelijks aan m'n dochter te laten zien. Maar misschien is dat gewoon zijn manier van seksuele voorlichting?

Ik weet even niet wat ik hiermee moet, excuses,
Geen_Naam
Reputatie 1
Badge +1
Maar misschien komt ie wel s onder de douche vandaan, en ziet ze m daardoor

Reageer