is het gay als je jezelf pijpt?

  • 30 April 2013
  • 41 reacties
  • 12670 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

Haha maak je maar geen zorgen, het betekent niet dat je homo bent (sorry van het lachen, ik ben zelf homo).

Je moet je pas gaan afvragen of je homo bent als je valt op jongens en kijkt hoe jongens eruit zien, ook als je meer op jongens valt dan op vrouwen is het een twijfel puntje. Maar zelfs dat is nog verwarrend om te zeggen want ik ken genoeg hetero jongens die alleen maar met jongens optrekken. Die zijn dan meestal te onzeker van zichzelf of willen het gezeur van meisjes niet aanhoren 😂 Daarnaast zijn jongens gewoon makkelijker om mee om te gaan.

Oh en ik kan je vertellen dat genoeg hetero jongens elkaar bijvoorbeeld hebben afgetrokken of zichzelf pijpen Zelfs dat betekent nog steeds niet dat je homo of bi bent. Mannen hebben nou eenmaal gewoon zin om te experimenteren en zijn ontworpen om seksueel actief te zijn.

Dus maak je niet al te veel zorgen 😉
Dat is niet gay!
als je het fijn vind moet je het gewoon doen!;)
Is niet per se homo ofzo, is ook een vorm van zelfbevrediging
Dat is niet gay, dan ben je gewoon lenig. wou dat ik mezelf kon beffen .. wuahaha 
De betekenis van Gay/Homo is eigenlijk gewoon dat je als jongen op een jongen valt. Dus dat je een relatie zou willen met een jongen (dit gaat dus over liefde) en niet over seks... Dus al zou je seks hebben met een jongen, dat jullie elkaar gaan aftrekken, zou je nog niet per se homo hoeven te zijn. Als jij pas gevoelens krijgt voor jongens in de vorm van liefde dan pas is het echt zeker dat jij homo bent.
Puur en alleen omdat jij jezelf pijpt hoeft het niet zo te zijn dat je homo bent.

Ik kan ook mezelf pijpen (dit heet trouwens autofellatio) en ik deed dit al ongeveer 2-3 jaar geleden. Inmiddels sinds 9 maanden weet ik dat ik homo ben, maar toen deed ik dus ook al aan autofellatio, maar was ik nog geen homo.....

Wie weet, misschien kom je er later nog wel achter dat je misschien wel homo bent, ik dacht ongeveer 2 jaar geleden ook nog dat ik nooit homo zou zijn, ondanks dat ik aan autofellatio deed, maar toch ben ik homo...

Dus nu op dit moment ben je hetero, en het is helemaal niet gay om aan autofellatio te doen, maar ik wil alleen zeggen, wacht nog maar eens een paar jaartjes, misschien zijn jouw gedachten en/of gevoelens over jongens wel veranderd. Als jij langzaam aan gevoelens begint te krijgen voor een jongen, niet negeren, maar juist extra aandacht aan besteden. Dit is waarschijnlijk een groot punt, dat jij homo bent. Maar dit is dus als jij gevoelens voor jongens hebt.

Ach ja, misschien heb je nu wel helemaal geen gevoelens voor een jongen ofzo, maar als het wel zo is, ga dan eens na of je ook echt op hem verliefd bent, en pas dan ben je homo, niet eerder.
Oh en trouwens er is helemaal niks mis met homo zijn, wel iets met de mensen die met "HOMO" of "GAY" schelden. Met hun is iets mis, niet dat jij dat doet, maar dus gewoon even dat er met homo zijn helemaal niks mis mee is.

Sorry voor de lange post, maar ik hoop dat je nu misschien iets meer weet.

Fvb23
Nee hoor doe ik ook groetjes an
het is niet gay maar je moet echt fk lenig zijn om da te kunnen!!!!!!!!!
Als jij je twee ribben hebt laten breken om jezelf te kunnen pijpen ben je inderdaad homo. Maar je kan dus niet met jezelf pijpen.
Als jij je twee ribben hebt laten breken om jezelf te kunnen pijpen ben je inderdaad homo. Maar je kan dus niet met jezelf pijpen.

Jawel. Als je lenig bent dan kan dat prima zonder iets met je ribben te laten doen. En dat maakt je nog steeds geen homo.
Wow wel vreemd dat je dat kan zeg XD
hee,, kijk je naar jongens denk je aan jongens wanneer je het doet,, dan wel denk ik
Badge

Hoe de kkr pijp je jezelf

Reputatie 5
Badge +5

Anonymous, mag ik je een andere vraag stellen? 

Weet niet echt want je toch nog altijd een penis in je mond en heteroseksuele zuigen geen lul af, ik ben een bi seksueel en zuig wel eens aan die van mij maar ik ben bi dus dan is het best normaal 

@Annoniem0,

 

Anonymous, mag ik je een andere vraag stellen? 

 

van iedereen op het forum die een groene A als pf heeft en die Anonymus heet, is het account verwijderd, omdat ze daar zelf om gevraagd hebben of omdat ze 19 jaar zijn geworden en dan te oud zijn voor dit forum of omdat de Kindertelefoon een andere reden had om het account te verwijderen.

Je kunt door op de naam te klikken er zelf achter komen, want na het klikken krijg je geen profiel te zien. Bij actieve ‘namen’ krijg je wel hun profiel te zien.

Eenmaal het profiel van de Topic Opener verwijderd is, krijgen alle andere verwijderde profielen in dat topic, die dus sws allemaal de naam ‘Anonymous’ krijgen, de toevoeging Topic Opener.

Daarom lijkt het alsof de Topic Opener met zichzelf aan het praten is, wat natuurlijk niet zo is.

In mijn ogen is dat een bijkomend nadeel van de manier waarop de privacy regels worden uitgevoerd.

 

Je zult begrijpen dat het geen zin heeft om aan profielen die de naam ‘Anonymous’ (zonder toevoegingen) dragen een vraag te stellen om de eenvoudige reden dat die profielen verwijderd zijn en dus niet meer actief zijn.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 5
Badge +5

Oké M en Ms

Reageer