is Habboseks veilig?

  • 24 May 2013
  • 8 reacties
  • 2642 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

op Habbo (als je het spel niet kent heb je hier weinig aan) heb ik een supergeil vriendinnetje die seks zoekt via Habbo. Hele leuke  meid en ik webcam met haar en ze wilt me ontmoeten om samen met me seksuele dingen te doen. Geweldig vind ik het want ze is best knap. Maar heeft dit gevaren als je via Habbo doet seks regelen en hebben sommige met jullie er ervaring mee?

Trouwens, ik kan nog niet spuiten hoe hard ik ook druk er komt geen sperma uit mijn pielemuisje, ik schaam me dood als ze er achter komt, hier ook nog tips voor?

Groetjes, SeksVerslaafdeTT

8 reacties

Nee ik zou het niet doen alles ik jou was want dat je ook nog geen sperma hebt en zo 
dat moet je echt zelf weten of je het wil doen

en dat je niet spuit komt dan warschijnlijk omdat je lichaam nog geen sperma maakt daar ben je dan nog te jong voor

xxx
als je al met haar camt is het toch wss wel te vertrouwen ?
Tegenwoordig kan je je cam heeel makkelijk vervalsen. Doe ik altijd voor de lol, een filmpje van een meisje afspelen ipv me webcam.
Dit kan met het programma 'ManyCam' En dan ineens jezelf laten zien en kijken hoe die gast reageerd XD

Dus je kan het nooit zeker weten, vooral omdat je nog niet klaar kan komen lijkt het me nu nog geen goed idee.
Yhaaa... wat moet je hierop zeggen. Is het niet een beetje vaag man!? Maar dat moet je zelf weten. Met habbo 'liefdes' heb ik niks mee te maken ik vind dat best raar.  Anders cam je met die 'haar' misschien is ze in het echt wel spuug lelijk of nieteens een meid, als je camd kun je voor 95% het resultaat zien
Succes ~Bodhi
Ik heb mijn vriendin op habbo ontmoet
dus zo gek is hetnogniet
Ik zal uitkijken, je kent eigenlijk niet de persoon achter de webcam! Ik zal voorzichtig aan doen. En op een openbare plek met vrienden of ouders afspreken! Veiligheid gaat voorop!
Badge

goed idee, ik moedig het aan

 

Reageer