Vraag

is er leeftijdcontrole bij PostNL

  • 3 September 2023
  • 5 reacties
  • 528 Bekeken

Is het mogelijk om een ​​masturbator, in dit geval een vagina, te bestellen als ik 14 ben?  Komt er leeftijdscontrole van PostNL of kan ik het pakketje veilig ophalen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Liberto!

Als je het laat bezorgen komt er als goed is een leeftijdscontrole, dat staat tenminste op de website van PostNL. Als je het naar een pakketpunt laat leveren komt er denk ik ook een leeftijdscontrole (dat is tenminste in Duitsland zo) maar ik was laatst in Duitsland op vakantie en daar zijn ook pakketpunten met kluisjes waar ze je pakket in stoppen en je het dan kan ophalen, dit zou zonder leeftijdscontrole gaan. Alleen weet ik niet of er ook zoiets in Nederland is. Ik hoop dat dit je verder helpt!

Groetjes Caiya

Reputatie 7
Badge +17

Nee, op dit soort spullen zit geen leeftijdscheck. Dat zit alleen op dingen zoals alcohol (dus zaken die je alleen mag kopen als je 18+ bent). In NL zit er geen minimumleeftijd op het kopen van sextoys.

Reputatie 3
Badge +1

zolang je binnen Nederland of europa bestelt doen ze je post niet open ervaar ik, maar als je in engelland bestelt doet de douane het wel open om dan belasting en taksen te factureren voordat ze het aan je afleveren.  Maar ja dan is er iemand op de post die weet dat jij dat bestelt hebt. is niet zo spannend, die kent jou toch niet

Reputatie 7
Badge +4

Gewoon bestellen en ophalen op een afhaal punt. Volgens mij kunnen ze alleen de afzender zien en niet eens wat Erin zit. (ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik heb gehoord dat als je via easy toys ofzo bestelt er geen verzender op staat) 

Laat ook effe weten hoe het gegaan is?

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +17

@Ann0 bij zaken als easytoys staat er idd geen afzender op de doos.

@teenager klopt, daar hoef je je over pakketjes die binnen de EU worden vertuurd sws geen zorgen over te maken. 

Maar goed, het ging over leeftijdscontrole en die zit in NL eigenlijk alleen nog maar op alcohol voor zover ik weet. Ik kan zo geen andere producten bedenken die je kunt bestellen waar je 18+ voor moet zijn.

Reageer