Vraag

Is dit wel normaal?

  • 9 September 2021
  • 3 reacties
  • 637 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi lezers, 

Ik heb een tijdje geleden een relatie gehad. Het was verder niet echt seks die we hebben gehad maar meer dat we naast elkaar op bed lagen. Naast elkaar liggen en dan een beetje bloot. En elkaar dan een beetje aanraken.

Soms denk ik. Is dit wel normaal? Ja we hebben een relatie gehad. Maar toch denk ik. Was dit wel okay?

Kijk. Ik heb wel met haar (mijn ex vriendin) besproken dat dit gewoon tussen ons moet blijven. Ze zei dat ze dat wel snapte. Maar toch ben ik bang dat ineens die roddel rondgaat. Dat ze het ineens per ongeluk eruit floept. Ook waren we een keertje met elkaar in gesprek (gewoon alleen wij 2en) en toen zei ze tegen me '’hey, wist je nog dat jij je pi***l liet zien'’ Terwijl we daar niet meer over zouden praten.

Ja, ik weet het niet. Ik maak me er de hele tijd druk om. Er heersen continu doemscenario's in me op. Dat die roddel zo erg wordt dat ik misschien wel uitgemaakt wordt voor vieze jongen of verkrachter of pedo. Niet dat het gebeurd is. En ben dat helemaal niet. En doordat ik me er teveel druk om maak denk ik ook aan dingen die in mijn hoofd al zijn gebeurd maar werkelijk nog niet. Zoals vandaag had ik de gedachten dat mijn ex vriendin zou zeggen dat ik mijn pi***l liet zien en dat ik dr aanrandde. Ja zo denk ik dat dan echt. Terwijl ik ergens ook wel weet dat ze dat heus niet zou doen. Maar toch. Wat vinden jullie? Ben ik teveel aan het tobben waardoor ik niet meer echt realistisch denk? Of is dit allemaal heel normaal? En wat zijn jullie ervaringen? Elk detail zou mij een rustgevend gevoel geven. 

Groetjes Sebastiaan


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

maak je niet zo druk, het kan geen kwaad. En al zouden ze roddelen, iedereen doet dingen op t gebied van seks/masturberen, daar is niks mis mee. Dat je als tiener weer erover begint is ook niet raar, het triggerd je vaak gewoon heel erg. No worries xx

Hey! 

Je hebt zeker geen rare dingen gedaan hoor! Als je wil dat ze er niet over praat kan je dit misschien met haar bespreken. Maar van wat ik lees heb je niks geks gedaan, er zijn mensen die veel gekkere dingen doen als ze verliefd zijn!

GroetjesLucas

Reputatie 2
Badge +2

als ze het nu nog tegen niemand heeft gezegd dan zou ik me niet druk maken dat dat nog gaat gebeuren.

want hoe langer het geleden is hoe kleiner de kans is dat ze er nog iets van zal zeggen.

Reageer