Skip to main content
Vraag

is dit vreemdgaan?

• December 23, 2025
  • 3 reacties
  • 550 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi hoi, 

ik heb vorig weekend met mijn beste vriend gelogeerd, we sliepen bij hem thuis en hij heeft alleen een 2 persoons bed. nou lagen we een film te kijken in zijn bed en hebben we elkaar afgetrokken en gepijpt. maar ik heb een vriendin waar ik al 5 maanden mee heb, daar heb ik nog geen sex mee gehad maar wel mee gezoend. is dit vreemdgaan?

en als dat niet zo is, is het dat dan wel als ik het echt lekker en leuk vond en het best nog wel eens zou willen doen.

groetjes anoniemetijger33 

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 24, 2025

Ja, dat is vreemdgaan. Of dat erg is, moet je voor jezelf uitmaken.  En als je het nog eens doet, ga je weer vreemd.  Misschien moet je je afvragen pf je dan nog wel bij dat meisje wilt blijven.

ChotehBeMachshava
Forum|alt.badge.img

Hoi, je bent in een relatie. Iets intiems doen met iemand anders is dan grensoverschrijding. Of je het lekker vond of niet verandert dat niet. Gevoelens komen vanzelf, verantwoordelijkheid niet.

Ik leer: je bent niet slecht omdat je iets voelt, maar je bent wel verantwoordelijk voor wat je doet met dat gevoel. Als je bij je vriendin wilt zijn, moet je eerlijk zijn, tegen haar en tegen jezelf. En als je dat niet kunt, dan moet je stoppen met doen alsof.

Dat is geen veroordelin dat is helderheid.

• December 24, 2025

@anoniemetijger33  misschien eens nadenken of je hetero/homo of bi bent?