Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik wil iets zeggen ik denk er elke dag over en ik voel me dom en schuldig, toen ik 14 jaar was was ik toen in mijn puberteit ik was me zelf niet waardoor ik ook domme dingen deed ik had een vriend hij was 8 jaar toen en heb ik hem in de wc opgesloten en ik wou hem neuken maar hij wou niet dus ik had dan gezegd oke buik tegen buik hadden we gedaan en  daarna had ik gwn zijn lul aangeraakt en daarna had ik hem de deur open gedaan en hij was boos toen zei ik sorry ik zal het niet meer doen, maar is dit verkrachten?? Want ik wou meer maar ik heb geluisterd naar hem en nogmaals ik was toen in mijn puberteit en was me zelf niet meer maar ik denk er wel elke dag over en voel me daardoor niet gelukkig en ben bang dat er iets gaat gebeuren maar ik heb er echt spijt van en voel me heel dom wat moet ik doen 

Heyy,

Dit is vgm aanranding ja je hebt hem tegen zijn zin in aangeraakt aan zijn geslachtsdeel en dat is niet goed.. Ook het feit dat jij toen 14 was en die jongen pas 8 is niet oké..

Ik weet niet zo goed wat je nu moet en vind het lastig om je tips te geven. Ik raad je daarom aan om dit eens met de kindertelefoon te bespreken. Je kan hun iedere dag tussen 11 en 21 uur bereiken via de chat of je kan hun bellen via het telefoonnummer 0800-0432. De mensen bij de kindertelefoon zijn allemaal heel lief en ik denk dat ze je daar wel verder kunnen helpen om te kijken wat je kan het beste kan doen met je gevoelens.

Groetjess, ItsJustMe <3 

Heyy,

Dit is vgm aanranding ja je hebt hem tegen zijn zin in aangeraakt aan zijn geslachtsdeel en dat is niet goed.. Ook het feit dat jij toen 14 was en die jongen pas 8 is niet oké..

Ik weet niet zo goed wat je nu moet en vind het lastig om je tips te geven. Ik raad je daarom aan om dit eens met de kindertelefoon te bespreken. Je kan hun iedere dag tussen 11 en 21 uur bereiken via de chat of je kan hun bellen via het telefoonnummer 0800-0432. De mensen bij de kindertelefoon zijn allemaal heel lief en ik denk dat ze je daar wel verder kunnen helpen om te kijken wat je kan het beste kan doen met je gevoelens.

Groetjess, ItsJustMe <3 

Ja ik weet heel goed dat dit fout is en heb er elke dag spijt van

Je hebt hem aangerand…

ook al was je in je puberteit, dat betekend niet dat je al je hersencellen bent verloren.

je kan er nu niet veel meer aan doen. 
ik zou wel nog sorry tegen hem zeggen, dan kan je het ook voor je zelf afsluiten.

Je hebt hem aangerand…

ook al was je in je puberteit, dat betekend niet dat je al je hersencellen bent verloren.

je kan er nu niet veel meer aan doen. 
ik zou wel nog sorry tegen hem zeggen, dan kan je het ook voor je zelf afsluiten.

Ik zie hem niet meer hij is verhuisd, das waar maar ik was toen echt mijn zelf niet meer ik was anders ik denk over alles niet na toen, en nu denk ik er elke dag over en ik weet niet hoe ik dit ga afsluiten 

Reageer