Skip to main content

hoi, ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik ben lesbisch . zonet zat ik op een site die me naar een naakt site leidde waar vooral vrouwen waren. ik vond al die lichamen mooi en ik begon het te vergelijken. ik wou doorkijken terwijl ik me dood schaamde. ik vond het leuk/ vies/ raar/ interessant en van alles tegelijk. maar ik heb de laatste tijd vaker dat ik naakte mensen wil zien. ik wil ook dat mijn broer (15) mij naakt aanraakt. ik had laatst ook een scouting opkomst van de scouts ( 11 t/m 15 jaar) en toen deed ik allemaal seks bewegingen met m'n vingers en het voelde fijn. we moesten ook dansen en mijn groepje deed het vliegerlied. ik denk dat de meesten wel weten hoe dat dansje en het liedje gaan. en 1 iemand van mijn groepje die zei dat ze mensen kende die dan gingen twerken bij dat laatste stuk van en ik neem. en toen we begonnen met dansen keek ik haar boos aan van waag het niet om dat te doen maar in mijn hoofd dacht ik: doe het alstjeblieft. de dag daarna ging ik met mijn broer de auto van mijn vader wassen en dat klonk zo fijn als de spons over de auto heen ging. mijn broer vroeg waar ik het naar vond klinken en toen beeldde ik dus een piemel uit waar handen omheen draaide. daarna keek hij mij aan met waarschijnlijk de gedachte dat ik echt raar ben. ik heb de laatste tijd ook een beetje moeite met meiden in het gezicht aan te kijken. mijn ogen gaan elke keer een stukje omlaag.

ben ik raar dat ik dit allemaal heb?

Geen reactie

Reageer