Skip to main content

hooii

Ik heb dus gister een ijsje in me kut gedaan en t voelde wel lekker.Is dit normaal? Of doen meer mensen dit?

Heyy

De vagina is natuurlijk een gevoelige plek met hele gevoelige huid.
Het is niet goed om koude dingen (ook ijsjes) in je vagina te stoppen. Dit kan zorgen voor jeuk, irritaties of zelfs pijn in je vagina. Ook kunnen er als je een ijsje in je vagina stopt infecties/ontstekingen ontstaan.

Dat het lekker voelt kan, maar het is alleen niet slim om nog eens te doen.

Groetjes van mij!

Hallo Laeisha :)

Voortaan kun je beter je vingers of seksspeeltjes gebruiken dan eten of andere producten die daar niet zo bedoeld zijn.

-TheMightySlayer <3

Zou ik niet meer doen als ik jou was. Is echt heel erg slecht voor je cut. En aangezien er ook sexsspeeltjes bestaan is het denk ik beter die aan te schaffen...

Philippe Geubels - Ijsblokje

Is het raar helemaal niet, wel geil. Maar een ijsje is eten en niet verstandig om er in te stoppen. Ook omdat ijsjes gemaakt zijn met allemaal verschillen producten kan dat voor ontstekingen oplopen.

Daarintegen ijsblokjes van gewoon water zou kunnen. Dit is een tijd een trent geweest op TikTok. Dit voelt enorm fijn als ik un moet geloven.

Als je wel met eten wil mastruberen denk aan iets met een schil. Aubergine/komkommer/banaan

Hoop je hiermee geholpen te hebben

Reageer