Beantwoord

is dit raar?


Reputatie 2
Badge +1

Ik voel me best wel vaak opgewonden en ik wil wel wat meer dan aftrekken dus ik smeer wel eens pindakaas op mijn penis zodat mijn hond het eraf likt en ik vind dat best wel lekker ik weet niet of dit raar is of ik de enige ben?

icon

Beste antwoord door Verliefopjeoma 4 April 2020, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

10 reacties

ja dit is absoluut raar en ik raad het je dan ook ten zeerste af

dit is namelijk totaal niet hygiënisch en kan zelf infecties veroorzaken 

mij denk dat het verstandig is dat je een andere oplossing probeert te zoeken 

Reputatie 1
Badge

Dit is illegaal aangezien dit seks met een dier is. Bestialiteit wordt dit genoemd en dit kan in Nederland niet door de beugel.

 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon

 

Dit is heel raar ja en ik je moet hiermee stoppen. Erg onverantwoord 

Badge

Hallo dit is heel raar gadverdarrie wist je dat honden hun eigen poep eten

 

Badge

Ik voel me best wel vaak opgewonden en ik wil wel wat meer dan aftrekken dus ik smeer wel eens pindakaas op mijn penis zodat mijn hond het eraf likt en ik vind dat best wel lekker ik weet niet of dit raar is of ik de enige ben?

Dats eigenlijk een goed idee hahahahah super lekker 

Hi DikkeSnickers,

 

lust jouw hond echt pindakaas?  :hushed:

 

Das ook raar :relaxed:

 

Das bijna net zo raar als wat jij doet  :thinking:

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +2

nooit meer doen.

Hey DikkeSnickers

 

Honden raken met hun snuit van alles aan. De paal waarop een andere hond net z’n territorium heeft afgebakend, vuilniszakken met keukenafval, het polletje gras waar een kat zijn behoefte heeft achtergelaten, enzovoort. Wil je echt dat je hond dan nog jouw persoonlijke delen gaat likken?

 

Laten we dan ook eens naar je hond kijken. Arm dier. Wat jij hem laat doen valt onder dierenmishandeling. Ook als je hond dit niet erg lijkt te vinden, is dit ethisch niet ok. Laat je hond alsjeblieft gewoon hondendingen doen, en moedig hem niet aan tot dingen die je ook niet zomaar van een mens zou verwachten. Je kan namelijk veel zeggen over iemand, gebaseerd op de manier waarop diegene dieren behandelt. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Dit topic is van 3 maanden geleden…

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Het kan wel geil zijn maar ik zou het niet aanraden!