Skip to main content
Vraag

is dit oke?

• January 2, 2026
  • 9 reacties
  • 989 Bekeken

hoi ik ben Tess en ik ben 14 jaar, elke vakantie ga ik met mijn moeder naar dezelfde camping. mijn tante gaat ook altijd naar die camping met mijn neefje, hij is 13. nu staan we weer op die camping, zelfs nog 2 weken. ik moet elke avond douchen van mijn moeder, dan gaat mijn neefje altijd mee. het zijn gemengde douches, maar een paar jaar geleden besloten we in zo’n familie douche te gaan met zijn tweeën. toen waren we 10 en 11. maar nu doen we dat altijd. 

gisteren kreeg hij een stijve onder de douche, ik werd er best geil van. ik gaf hem een klein kusje op zijn mond, maar ik denk dus dat ik het een keer met hem wil doen gewoon om het te proberen.

hebben jullie tips hoe ik het moet voorstellen, of of ik het überhaupt moet doen?

liefs tess

9 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ik weet niet wat je bedoeld met doen. Je kan beginnen met als grapje mag ik jou ... eens aanraken. En dan kijken wat hij zegt en dan doen. Dan wil hij bij jiu. En dan kan je vragen wat hij wil. Je mag wel officieel niets doen met familie. Maar we moeten wel eens plezier kunnen maken. Ma zorg dat jullie beide goed voelen en vooral niet te rap.

X anoniempje

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 2, 2026

Nou dat zal ik niet doen...

Forum|alt.badge.img+2

Gewoon vragen gewoon eerst een kusje dag gewoon zoenen dan beetje aanraken en zo verder en het beste wat je kan doen is zijn hand pakken en op je borsten leggen dan gaat de rest van zelf maar neem wel van te voren een  condoom mee je weet nu zijn maat een beetje 

Forum|alt.badge.img+1

Nou het is niet het slimste om te doen, maar als je het echt wilt kan het maar doe het wel voorzichtig als hij klaar komt en jij word zwanger het je nog wat uit te leggen. En hoe je dit moet vragen rustig op bouwen dus weer beginnen met  een kusje en dan enzovoort 

Eter
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 3, 2026

Dit is niet slim, hier kan je later een groot schuld gevoel van krijgen/depressie. Hiernaast als het fout gaat kan je zwanger worden.

Probeer met hem erover te praten, en als dat te spannend is kan je proberen het te vergeten en hints te geven aan hem dat je gewoon geil was, en dat het niet serieus was. Dit hoeft dan niet waar te zijn, maar is wel het beste.

Veel succes!

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 3, 2026

Doe maar niet met familie. Ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar dat doe je beter gewoon niet. 

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 3, 2026

Toch maar beter niet met je neefje.  Elkaar naakt zien is  natuurlijk heel spannend, zeker als hij daarbij ook nog eens een erectie heeft.  Maar familie is echt geen goed idee: jullie ouders hebben er zeker geen begrip voor en ongetwijfeld zorgt het voor ongemakkelijkheid tussen jullie beiden als de geilheid voorbij is.  
En wil hij het ook?  Op die leeftijd krijgen jongentjes de hele tijd erecties; dat hij er een heeft, wil niet  noodzakelijk zeggen dat hij zin heeft in seks met jou.

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 3, 2026

Hoi,

Dat zijn hormonen werken is normaal in de puberteit maar je moet niet wat doen met je familie. Dat is incest en strafbaar.

Groetjes,

ghast

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 3, 2026

Hey 

Als ik jou was zal ik het uit je hoofd halen .

Is nooit slim om met je familie te doen .

Zoek een vriendje en doe het daar mee.

Denk dat het ook slim is om niet meer samen te douchen