Vraag

is dit illegaal?

  • 14 May 2020
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Badge +1

Ik heb laatst foto's van mijn onderbroek naar iemand gestuurd. Maar zei heeft mij nu geblokkeerd. Is het wel legaal dat zei die foto's heeft door tegen mij te liegen en zonder dat ik het wil?

 


2 reacties

Als je minderjarig bent en je hebt bijvoorbeeld naaktfoto's gestuurd. En terwijl je dat niet wilde je strafbaar. Maar om in je onderbroek te staan weet ik niet. Denk dat het niet strafbaar is. Omdat je zegt dat ze je heeft voorgelogen.  En nu heeft geblokkeerd.  Kan je het wel melden bij whatsapp.  Dat contact. Ik weet niet of je die persoon kent maar daar ga ik niet vanuit. Dus je kan verder niet veel. 

Badge +1

Als je minderjarig bent en je hebt bijvoorbeeld naaktfoto's gestuurd. En terwijl je dat niet wilde je strafbaar. Maar om in je onderbroek te staan weet ik niet. Denk dat het niet strafbaar is. Omdat je zegt dat ze je heeft voorgelogen.  En nu heeft geblokkeerd.  Kan je het wel melden bij whatsapp.  Dat contact. Ik weet niet of je die persoon kent maar daar ga ik niet vanuit. Dus je kan verder niet veel. 

is het ook geen fraude of wel? want ik heb nu foto's van het gesprek dat het haar bedoeling was om die foto's van mij te krijgen en niks terug te sturen.

 

Reageer