Vraag

is dit een probleem

  • 18 December 2019
  • 2 reacties
  • 666 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Mijn ouders zijn er deze week niet als is dat niet het probleem maar m’n broertje als ik m’n gebruike strings of slipjes in de was doe zijn er soms een paar weg. Ik was laatst ook een dildo kwijt dus ging ik er na op zoek wat ik uitvond was dat m’n broertje aan m’n string of slipjes likt en daar dan ook in klaar komt of m’n dildo helemaal schoon likt. Wat moet ik hier tegen doen. En over dat slipje en string waar hij in klaar kwam in kon het niet laten en heb alles afgelikt. 


2 reacties

Hoi

 

Hoewel het rond de puberteit heel gewoon is om intimiteit te ontdekken, getuigt het van weinig respect om elkaars kleding en speeltjes te betasten. Ik stel voor dat je broertje zich ondergoed en speeltjes voor zichzelf aanschaft. Het idee dat je broer jouw persoonlijke spullen betast, lijkt me namelijk onhygiënisch en onprettig. Denk je dat je dit met hem kan bespreken?

 

Groetjes

Kenshin

Hallo anoniem meisje28 :)

Hoe oud je broertje trouwens? Vindt je dit een probleem of niet? Je kan het misschien bespreken met hem of gewoon je slipjes/speeltjes ergens verstoppen zodat je broertje het niet vindt als je het echt een probleem vindt. Je kan het misschien ook zeggen tegen je ouders maar dat is misschien een beetje te genant voor jou maar het kan.

-Dr8gon99

Reageer