Skip to main content

Is diit een plasfetisj, en is het fout?

• November 20, 2025
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Beste mensen, is dit een plasfetisj?

Deze week was het super druk op school, omdat het de laatste week voor de examens is en iedere leerkracht nog een toets wilt geven. Dus  heb ik al iedere dag in de avond terwijl iedereen slaapt mijn les herhaald op mijn computer. Maar thuis naakt zijn en seks enz is niet echt een topic waar het bij ons over gaat. Dus wil ik naakt thuis zijn normaler wil maken.

Ik zat dus naakt mijn les te herhalen. Maar dan vindt ik het geweldig om gewoon te plassen op mijn buik in mijn stoel, en dat ik het dan aan mijn kont voel nat worden. Maar er drupt dan ook op de grond, dus ik heb daar nu een handdoek gelegd om al op te kuisen.

Samenvatting: Ik zit nachts naakt  in mijn bureaustoel mijn leerstof te herhalen. En omdat ik plas eigenlijk wel echt geil vindt (ik doe het zo goed als altijd in de douche) ben ik gewoon beginnen plassen op mijn buik. Terwijl leer ik mijn les en let ik er niet echt op. Het voelt warm, lekker en geil aan en wil er meer van. Ik kuis alles netjes op er na.

Maar is dit nu een plasfetisj, want ik weet niet echt goed wat het is. Met 2 personen of alleen. En ik vindt eigenlijk niet wat het betekend op dit alleen dat mensen het doen enz.  En is het fout, vertel dan ook wat a.u.b.

Alvast bedankt

Groetjes

Anonyme Jongen

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

Het lijkt me gewoon heel vies gedrag.  

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

@Anonyme Jongen ja klinkt wel zo. Een fetish is dat je opgewonden wordt van iets wat niet (helemaal) standaard is. ​@Diana eens hoor. Moet er niet aan denken zoiets te doen. 

Liefs Yusa 😘