Skip to main content
Vraag

Is dat normaal voor jongens van 12 jaar ?

• August 16, 2025
  • 13 reacties
  • 900 Bekeken

Husky007
Forum|alt.badge.img

Is dat normaal voor jongens van 12 jaar ?

Ik ben ik niet normaal Ik lees wel is dat jongens van 12 jaar zou oud als ik Gepijpt of gepijpt zijn en zelf al sperma hebben geproefd of door geslikt hebben

Ben niet normaal of wat is er mis met me 

Groetjes 

13 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 16, 2025

Ik snap de tekst niet

• August 16, 2025

*Onnoige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Ik snap er ook niet veel van maar ik denk dat hij bedoelt of het normaal is dat hij op z’n leeftijd al pijpt en gepijpt heeft en al sperma heeft

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Ik denk dat veel jongens van 12 heel veel fantasie hebben en die fantasie voor werkelijkheid nemen.

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 20, 2025

Ben dan Ik niet normaal ? 
Of wat is er mis met me ? 
Dat ik het zelf nog nooit gepijpt heb of gepijpt ben 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Je bent pas 12, dus niet gek dat je nog niet veel dingen gedaan hebt. Dat komt vast nog wel, no worries.

xx liefs Wolf 🐺

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Ik denk dat veel jongens van 12 heel veel fantasie hebben en die fantasie voor werkelijkheid nemen.

Ik denk ook wat Diana zegt wel kan kloppen, is dat je sommige dingen met een korreltje zout moet nemen hier op het forum. Zoals al die penis lengtes waar je ook bij denkt van, volgens mij is dit niet heel erg gezond als het waar zou zijn. 

xx liefs Wolf 🐺

• August 20, 2025

@Fagod1  ik ben 13 en heb niet eens voorvocht, boeje hoef ik ook niks op te ruimen 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 20, 2025

No worries, er zijn op het internet veel stoere verhalen, maar ze zijn lang niet allemaal helemaal waar. En als het al waar is dan is het nog niet meteen normaal of een goed idee.  

Sommigen zijn er ook eerder aan toe dan anderen, maar 12 is echt best wel jong om daar al mee bezig te zijn. Er zijn op die leeftijd een hoop dingen die belangrijk zijn dat je ze gedaan/geleerd hebt, maar sperma doorslikken of pijpen is er niet 1 van. Ik denk zelfs dat het beter is als je dat zo jong nog niet allemaal gedaan hebt. 

• September 2, 2025

Zeker man, ik heb überhaupt nog nooit een penis/piemel gezien.

• September 2, 2025

@Fagod1  ik ben 13 en heb niet eens voorvocht, boeje hoef ik ook niks op te ruimen 😉

Is wel makkelijk idd.

• September 2, 2025

Zeker man, ik heb überhaupt nog nooit een penis/piemel gezien.

Van iemand anders bedoel je. Jij hebt zelf ook een piemel toch.

• September 2, 2025

@Jongen17ehv  Ja. Van iemand anders

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

• September 3, 2025

Het is niet normaal om al te pijpen en gepijpt te worden op je 12de. Maar er zijn al wel jongens met sperma op hun 12 dat kan wel. Ik had het ook toen al. Maak je vooral niet druk erom. Doe dingen op je eigen tempo. komt wel goed!